Okno do historie rally

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekod PLuto » čtv 08.12.2011 19:59

Protože jsou oba z Mladé Boleslavi. Tak co jiného, než Škoda?
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 18781
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekod sloní kýta » čtv 08.12.2011 20:05

Schade! :lol:
i bez MINI jsem country
sloní kýta
A/7
 
Příspěvky: 2158
Registrován: pát 17.10.2008 14:58
Bydliště: JZ Chřiby

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekod Karbonyl » čtv 19.07.2012 12:49

Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 8664
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekod Karbonyl » stř 27.05.2015 18:28

Ve věku 86 let zemřel legendární SAABista a jeden z nejlepších rally jezdců 50. a 60. let Erik Carlsson. Čest jeho památce!

Obrázek
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 8664
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekod forde » sob 27.02.2016 12:12

Náhodou jsem narazil na poměrně detailní informace z historie Barum rally 1984. Pro nějakého historika by se mohlo hodit ---- XIV. Barum Rallye 1984
forde
A/5
 
Příspěvky: 313
Registrován: stř 29.07.2009 09:17
Bydliště: Wallachian Kingdom

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekod Karbonyl » sob 23.04.2016 09:52

Smutná zpráva z Maďarska - v sedmdesáti letech po nemoci zemřel Attila Ferjáncz.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 8664
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekod Karbonyl » sob 11.02.2017 23:30

Harald Demuth, Jochi Kleint, Walter Röhrl a Stig Blomqvist si hrají :D

Obrázek
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 8664
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekod Mirek Fric » čtv 04.05.2017 22:48

Ve věku 79 let zemřel legendární Timo Mäkinen.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12631
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekod PLuto » ned 11.11.2018 21:09

Měl bych dotaz na znalce historie. Proč Renault už pro sezónu 1986 opustil pro tovární tým úspěšné Renaulty 5 Turbo a posadil oba tovární jezdce do "absolutně" nekonkurenceschopných Renault 11 Turbo? Vždycky jsem si myslel, že se tak stalo až po sezóně 1986, kdy skončily vozy skupiny B, ale tato změna nastala ještě před tragickýma nehodama a Ragnotti s Oreillem jeli na Tour de Corse 1986 už s 11 Turbo.
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 18781
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekod Karbonyl » ned 11.11.2018 22:11

Viděl bych v tom hlavně marketing, první generace pětky, ze které pocházelo Turbo, se přestala vyrábět už v roce 84. Bylo tedy zbytečné propagovat model, který v té době byl už morálně zastaralý a v sériové produkci už druhým rokem nahrazený novou generací. Vzhledem k tomu, jak v té době byly daleko s vývojem zejména značky Lancia a Peugeot, si myslím, že se Renaultu už nechtělo pouštět do větších akcí v Gr. B a radši vsadil na skupinu A, podobně jako to udělal už na začátku osmdesátek třeba VW s Golfem GTI. Navíc se v té době začal soustředit hlavně na okruhy a 11 Turbo byla levná cesta, jak zůstat aspoň nějak v rally.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 8664
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní (foto, video, ...)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků