Vozy kategorie S2000

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Miksa » pon 21.12.2009 21:46

Jenže kdyby Wilson zalhal a přišli mu na to, tak je ve velkým finančním průs...u. M-sport se nemůže jen tak přejmenovat a zmizet v konkurzu :D
....:::::Mirek kecá:::::....
....:::::VESTAKÁMO:::::....
Uživatelský avatar
Miksa
N/1
 
Příspěvky: 54
Registrován: čtv 22.01.2009 15:42

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Ondra WRC » čtv 24.12.2009 16:09

na stránkách Rally Teamu Nupel se objevil design Fiesty S2000, jak by mohla vypadat

Obrázek
Ondra WRC
N/4
 
Příspěvky: 2588
Registrován: pát 26.06.2009 12:13

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod MichaelD » čtv 24.12.2009 16:52

Jo, jo. V týmu by jich měla být trojice. Nupel bude služby vozu jak již bylo psáno využívat v MS, mistrovství Španělska a v rally škole. Složení pro mistrovství Španělska by mělo být Sergio Vallejo - Diego Vallejo (Fiesta S2000), Alvaro Muniz - Cesar Blanco (Fiesta S2000), Marta Suria - Sonia Lopez (Fiesta R2), Adrian Diaz - Mario Tome (Fiesta R2). Pons by měl startovat v MS (osm soutěží), počínaje Mexikem.

Obrázek
Mirek kecá ..., Vestakámo (-1000 Kč), spása vs. zpása, ...
Michael Daněk
MichaelD
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 979
Registrován: úte 17.02.2009 22:28
Bydliště: Liberec

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod vyshi » čtv 24.12.2009 17:15

tak me napada, jestli si malcolm tou podminkou startu v s-wrc dava zaroven za podminku zachovani barevneho schematu m-sportu?
(nebo se s tim proste jen grafikovi nechtelo hrat) :)
PROTON nebo SUBARU, stejně půjdu do baru!
Uživatelský avatar
vyshi
A/6
 
Příspěvky: 1834
Registrován: ned 20.07.2008 13:19
Bydliště: Valmez

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod tatrac » sob 26.12.2009 17:09

Chvíli jsem bloumal nad diferákama.. Je to teda nevýznamná blbost co mě napadlo.. ale proč to sem nenapsat :) .. Pokud u vozů S2000 škubnu za ručku a nezmačknu spojku, tak chcípnou narozdíl od N4 nebo WRC. Je to tak?

Jinak na ewrc je rozhovor s Martinem Prokopem, kde mimojiné hovoří o tom, proč si vybral Fieststu místo Fabky http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=13005&title=s-martinem-prokopem-pate-pres-devate
Uživatelský avatar
tatrac
N/1
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 07.12.2009 17:19

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Dreky » sob 26.12.2009 17:41

ne:-) mají odpojovač stejně jako N4 a WRC :-) kdyby tam nebyl tak ti při zatažení za ručku brzdí všechny kola. U 207 je řešen pomocí spojky v zadní rozvodovce, jelikož nemá mezinápravový diferenciál :) u Ostatních je řešen odpojovač mezinápravového diferencialu :-) nebo nevím jak byl myšlen dotaz:-) nevím rpoč by mělo chcípnout jinak :)
Lama !
Uživatelský avatar
Dreky
N/2
 
Příspěvky: 897
Registrován: pát 04.01.2008 11:32
Bydliště: Studénka

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod tatrac » sob 26.12.2009 17:54

No jo kruciš zase jsem to nedomyslel :) , máš pravdu to bych zabrzdil všechna kola.. No bylo to myšleno tak, že S2000 nemohou mít aktivní středový diff jako wrc nebo N4, kde je jednoduché připojit spínač od ruční brzdy do ř.j. diffu a odpojení (tj. otevření diffu) se nastaví softwarově. Kdežto já vycházel z toho, že Peugeot a Škoda mají jen dva dify.. a další věc, že jsou jen mechanické, takže i kdyby tam ten středový mechanický byl, tak jak ho otevřu? To tam mají natažené od ručky nějaké lanko nebo táhlo? Jak je to konstrukčně řešeno když máš mechanický středový diff a chceš ho otevřít ručkou?
Naposledy upravil tatrac dne sob 26.12.2009 20:47, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
tatrac
N/1
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 07.12.2009 17:19

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 26.12.2009 18:13

Jak píše Dreky, je tam hydraulicky ovládaná spojka, co zadek prostě rozpojí.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod tatrac » sob 26.12.2009 19:23

Okej dík, hydraulicky, to mě zajímalo. Takže například zde je docela dobře vidět na hydraulické válce ručky:
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=40323
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=24662
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=23062
Znamená to tedy, že ten válec blíž u řidiče je průchozí brzdový válec a ten blíž u spolujezdce vypadá že má vlasní nádobku na kapalinu takže by to mohl být válec pro onu hydraulickou spojku?
Uživatelský avatar
tatrac
N/1
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 07.12.2009 17:19

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 04.01.2010 01:43

Všechny vozy homologované od 1.1.2010 včetně musí už mít polymerové výplně dveří známé z WRC. Tato úprava je povinná pro všechny S2000 od 1.1.2011.

With the aim of installing foam to protect against lateral collisions,
it is obligatory to use the following, all homologated in VO Super
2000-Rallies:
- Modification of the interior part of the door
- Polycarbonate side windows (minimum thickness 4 mm). It must
be possible for these windows to be removed without the use of
tools.
- Door trims (6-ply of carbon or carbon-Kevlar). Minimum volume of
foam: 60L (see document titled: Specification for 2009 Door foam)
Application:
- Mandatory for all cars homologated after 31.12.2009
- Mandatory for all cars from 01.01.2011 onward.


http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/F6C700E709668987C1257690003EC141/$FILE/254A%20(2010)-031109.pdf
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků