Vozy kategorie WRC (Rally1)

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Jan1000 » pon 07.12.2009 16:31

PetrWRC píše:
Nejvíc mě zaujal spojler. Auto vypadá jako na Pikes Peak.

Dani Sordo o novym DS3 WRC :)

Spojler nebo křídlo?
racing.ford.com
Jan1000
A/5
 
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 15.01.2009 22:36

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Dreky » pon 07.12.2009 18:44

Spoiler je česky rušič vztlaku :-) tudíž to může být jak přední spoiler tak aerodynamické přítlačné křídlo (běžně označováno i v technické literatuře jako zadní spoiler) :-) takže otázka měla znít spíše jestli přední spoiler nebo zadní spoiler :-P
Lama !
Uživatelský avatar
Dreky
N/2
 
Příspěvky: 897
Registrován: pát 04.01.2008 11:32
Bydliště: Studénka

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod PetrWRC » pon 07.12.2009 18:46

To Jan1000: Takže trochu osvěty :D http://cs.wikipedia.org/wiki/Spoiler_%28automobil%29 ... Dani určitě narážel na zadní křídlo, u aut Pikes Peak tak nápadný :D a rovnou píšu, ano ... spoiler se píše s i a ne s j, páč to by naprosto jistě bylo tvoje další kontra :D ;)
PetrWRC
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 3385
Registrován: úte 01.01.2008 15:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod vyshi » pon 07.12.2009 21:01

ot: podle me jsou spisovne pripustne obe verze, 'spoiler' jako slovo cizi, a 'spojler' jako slovo prejate :)
PROTON nebo SUBARU, stejně půjdu do baru!
Uživatelský avatar
vyshi
A/6
 
Příspěvky: 1834
Registrován: ned 20.07.2008 13:19
Bydliště: Valmez

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 19.12.2009 13:12

Hurá, nějaké info k novému 1.6T motoru...

http://www.rallye-magazin.de/top/topnews/d16/d/2009/12/19/der-weltmotor-kommt-2011/index.html

Maximální plnící tlak 2,5 baru (nyní i přes 4) a restriktor 33 mm (nyní 34). Osobně tipuju, že by ten motor mohl mít něco kolem +-300 koní.

Prý má být také o 30% ménší produkce CO2, což v podstatě jinými slovy znamená o 30% menší spotřebu...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Walach » sob 19.12.2009 13:24

Takže +/- něco jako první WRC s menším krouťákem. Spíš sem zvědavý, co tam chlapci povolí za elektroniku (resp. v jaké míře).
play stupid games, win stupid prizes
Uživatelský avatar
Walach
A/6
 
Příspěvky: 1972
Registrován: čtv 18.12.2008 19:59
Bydliště: Valmez City

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Haryk » sob 19.12.2009 17:38

Tak to mi zní jako Perpetuum mobile. Menší objem motoru, výrazně menší plnící tlak, menší průřez restriktoru, snížená spotřeba, snížené emise a stejný, nebo skoro stejný výkon? No budiž, ale jsem zvědavej. Chci to vidět bez míče :lol:
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 19.12.2009 17:53

Haryku, sám dobře víš, že víc než 300 koní měla už úplně první WRC a dnešní jsou daleko blíž 400 než 300...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Haryk » sob 19.12.2009 18:08

A?
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 19.12.2009 18:23

Nic, jen, že se tady něčemu vysmíváš a přitom jestli je něco nesmysl, tak to, co jsi napsal Ty..
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků