Vozy kategorie WRC (Rally1)

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod sloní kýta » sob 19.12.2009 20:22

tak toto napsat jsem si tedy nedovolil ani já... :o
S Urbany na věčné časy a nikdy jinak!
sloní kýta
A/7
 
Příspěvky: 2170
Registrován: pát 17.10.2008 14:58
Bydliště: JZ Chřiby

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Karbonyl » sob 19.12.2009 20:36

Jenže o Mirkovi se - narozdíl od tebe, Kýto - ví, že kecá :lol:
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9502
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Jan1000 » sob 19.12.2009 20:43

V tomto souhlasím s Mirkem. Zajímalo by mne, jestli bude povoleno přímé vstřikování, když ho využívá seriová verze. Pokud jsem pochopil správně v článku, je s ním už počítáno.
racing.ford.com
Jan1000
A/5
 
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 15.01.2009 22:36

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Jan1000 » sob 19.12.2009 20:49

Walach píše:Takže +/- něco jako první WRC s menším krouťákem. Spíš sem zvědavý, co tam chlapci povolí za elektroniku (resp. v jaké míře).

Pravděpodobně v hodně malé, proti současnému stavu.
racing.ford.com
Jan1000
A/5
 
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 15.01.2009 22:36

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Haryk » ned 20.12.2009 02:24

Mirku nevysmívám, já tomu jen nemůžu uvěřit. Toť vše. Pokud se to ale povede, bude to za cenu materiálů, který požadované "levnější" závodění dostane nad cenovou úroveň toho dosavadního "drahého" závodění.
Mirek Fric píše:Nic, jen, že se tady něčemu vysmíváš a přitom jestli je něco nesmysl, tak to, co jsi napsal Ty..
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Mirek Fric » ned 20.12.2009 02:30

Myslíš, že je tak složité mít o nějakých 5-10 koní víc než enko se stejným restriktorem, menším plnícím tlakem, sériovýma vačkama atd.? Co se týče proklamované spotřeby, tak ta je primárně závislá na výkonu, který bude řekněme o 20% menší než u současných WRC, další věc, kde se podle mě dá hodně snížit spotřeba je třeba ALS. Já v tom fakt nevidím nic nereálného, i když ta spotřeba je to, čemu z toho věřím nejmíň. Tady nejde o vyrovnávání výkonu současných WRC, jak jsi to podal Ty. Tenhle nový motor bude mnohem slabší než současný motor WRC, což mu ale nijak nebrání mít 300 koní.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Haryk » ned 20.12.2009 04:08

Vůbec si nemyslím, že je to složitý, ale zcela určitě je to drahý.
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Rizek » ned 20.12.2009 07:23

Osobně si myslím, že nižší výkon a kroutící moment nijak dramaticky nesníží rychlost nových WRC proti stávajícím vzhledem k jejich podstatně nižší hmotnosti. Tím bude atraktivita WRC zachována. Snížený plnící tlak pak povede ke zvýšení životnosti motorů a tím ke snížení nákladů. To by mohlo pomoci méně majetným týmům a snad by to mohlo i přivést do WRC více konkurence.
Škoda and rally forever
Uživatelský avatar
Rizek
N/3
 
Příspěvky: 1039
Registrován: úte 19.02.2008 21:57

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod sloní kýta » ned 20.12.2009 10:33

mne zajímá, kolik otáček bude schopen motor S16dcl+ dosáhnout při plnicím tlaku pouze 2barů a restriktoru, při vědomí toho, že WRC dosahují použitelných 6,5 - 7 tis n/min - pravda, při větším objemu ale s 4,5bary plnicího tlaku. Taky, jakým způsobem bude zkoušen a plombován obtokový ventil, zda se budou losovat, zda bude jeden výrobce, kdo jako první v obcházení tohoto reglementu bude přistižen
Takže pro začátek mi někdo pls, písněte, kolik točí současné Nko, jaký mají plnicí tlak (a to i co se týká aut z Žebráku-tedy pokud někdo víte)
S Urbany na věčné časy a nikdy jinak!
sloní kýta
A/7
 
Příspěvky: 2170
Registrován: pát 17.10.2008 14:58
Bydliště: JZ Chřiby

Re: Vozy kategorie WRC

Nový příspěvekod Dreky » ned 20.12.2009 11:05

co se týče aut z žebráku tak to nevím :) ale co vím tak plnicí tlak se pohybuje kolem 1,8 baru ; maximální otáčky jsou kolem 6000.Aby se maximalizovalo zrychlení, je nejlépe řadit někdy kolem 4000 - 4500 ot/min. Počítal sem dynamické vlastnosti EVO IX gr.N jako projekt do školy. takže až udělám technickou zprávu můžu zájemcům poslat.. Maximální rychlost pak je 200 km/h +- 3-4 km/h.
Lama !
Uživatelský avatar
Dreky
N/2
 
Příspěvky: 897
Registrován: pát 04.01.2008 11:32
Bydliště: Studénka

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků