od Mirek Fric » čtv 27.08.2009 00:33
Asi jak říká Karbonyl, Polo funguje dobře a velice spolehlivě, bohužel, ale především na jihoafrické šotolině, kde vyrostlo, zatímco v Evropě na asfaltu se příliš nepodařilo ho bez tovární podpory dostat na výsluní, i když nějaké záblesky byly, třeba tři těsně uniklé tituly - Španělsko, Belgie a Rakousko. Ve Španělsku byl ještě 3 km před cílem poslední RZ šampionátu v kapse, Rossenbergerovi chyběly na Waldviertelu k titulu necelé tři vteřiny...
To auto potřebovalo nějaký úspěch, ale ty nejen, že těsně unikaly, ale přišlo i ještě horší období. Myslím, že tragická smrt hlavního inženýra Hanse Goudezeuneho při testu s Larym Colsem, který si vinou zdravotních následků už také asi nikdy nezajezdí, se na dalším osudu auta podepsala opravdu hodně...
Proton mám rád z čistě iracionálního důvodu, protože se mi líbí. Že mu to moc nejede, jsme v Oldřichovicích do kopce viděli (skoro) všichni.