Objebávání bych v tom nehledal, dá se čekat, že něco podobného časem udělají všichni. Nevěřím, že VW Polo současné evoluce bude používáno do nekonečna. Fiesta má taky to nejlepší za sebou.
Nejde o evoluci závodního, ale o výchozí sériové auto. Nová závodní evoluce stejného auta nemá nové číslo homologace. Proto jsem použil ty uvozovky, protože Hyundai zrovna příští rok přechází z jednoho sériového modelu na nový a jejich WRC tak po roce dostane úplně novou homologaci.
Trochu špatně jsem se vyjádřil. Myslel jsem to tak, jak píšeš. U VW čekám něco podobného v horizontu dvou až tří let. A u Fordu je v podstatě jen možnost udělat to taky tak, nebo úplně skončit.
Za tři roky můžeš všechno změnit i v rámci předpisů bez změny auta. Tou dobou sice přijde jak nové Polo, tak Fiesta, ale to je ještě daleko a ve vztahu k aktuálně diskutovanému zamrazení vývoje to stejně nic neřeší.