Vozy skupiny N

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 11.06.2008 19:20

Proč to být tu, když z toho enko nikdy nebude? :geek:
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Karbonyl » stř 11.06.2008 19:23

Jak víme, že ne? :) A pokud opravdu ne, kam jinam?
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 11.06.2008 19:28

Je to 2.5 litr a na 90% předohrab. M-Sport navíc oficiálně oznámil, že příští auto bude Fiesta S2000 a vývoj N4 by tudíž postrádal jakýkoli smysl. Myslím, že tři důvody, z nichž každý by stačil sám o sobě, jsou dost na to, abych si dovolil tvrdit, že nebude.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Karbonyl » stř 11.06.2008 19:32

První dav důvody jsou maximálně čiré spekulace :) Ten třetí je pádný, ale třeba to postaví nějaký soukromník, co my víme.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 11.06.2008 19:40

A homologuje mu to kdo?

Ad první důvod... A jaký motor by Ford použil? Žijeme v komerční době a jediný vhodný přeplňovaný agregát v koncernu Ford je pětiválec od Volva. Vývoj kompletně nového motoru pro Focus RS by byla hodně drahá a hlavně nenávratná sranda. Ale třeba to bude diesel :mrgreen:

Ad druhý důvod... Opět, jediný použitelný pohon 4x4 v koncernu Ford je Haldex II, který používá Volvo v platformou totožném S40. To radši předohrab se špérou než Haldex...

Dneska už nikdo nebude vyvíjet spešl systém pohonu pro malosériovou srandu. A už vůbec ne koncern, který rok co rok prohlubuje ztrátu hospodaření...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Dreky » stř 11.06.2008 20:48

Tak Kuchar, po nepřiliš dobré zkušenosti s N14 zatím zase přesedá do N12B. Auto má dle něho potenciál, ale zatím není hotové a říkal že chce závodit a ne pořád řešit nějáké problémy.
Lama !
Uživatelský avatar
Dreky
N/2
 
Příspěvky: 897
Registrován: pát 04.01.2008 11:32
Bydliště: Studénka

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Karbonyl » stř 11.06.2008 20:58

Tož Seb Frycz byl naopak s imprezou na šotolině velice spokojený, asi mu ale sklaplo po tom požáru...
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » pát 13.06.2008 19:20

Hele Karbonylu, vím, že to budeš zchroustávat těžko, ale už jsou nějaké informace k Focusu venku přímo od Josta Capita :mrgreen:

Motor Volvo 2.5T I5, 280 Hp, 400 Nm
Pohon přední nápravy se samosvorným diferenciálem

Obrázek
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Karbonyl » pát 13.06.2008 21:29

Nu což, neva. S2000 mají stejně větší koule :)
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » ned 15.06.2008 19:12

Hi-res fotky Nutahary s Evo X v akci:
http://www.jrca.gr.jp/event/08photo/full_08-3-B.jpg
http://www.jrca.gr.jp/event/08photo/full_08-2-A.jpg

Zatím nevím, co si o tom myslet. Jely se čtyři podniky japonského mistrovství a Nutahara dojel 5.,1.,2.,2. Konkurenci neznám a ani ji nejsem schopný z japonštiny přelouskat. Jen vím, že poslední podnik vyhrál nějaký Katsuta na N12 (šotolina). Alespoň, že to dojíždí, když nic jiného...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků