Jojo, je to pravda. A ne že zvažuje, ale už je to jisté. Od příštího roku bude v Itálii vypsán dokonce Fiat 500 Abarth Cup, uvažuje se o vypsání podobného i v jiných zemích. Potvrdil to sám šéf Fiatu Claudio Berro.
Eště by to chtělo nějaké lidové erko od škodovky. Jenže si nedovedu představit takovou fabii, která je v základu o víc než 150 kilo těžší a podstatnou koňskou porci slabší, než sériová C2 VTS...
Tak když sleduju tech. údaje CLIA R 3 např.230 hp .Ale např. honda type R v N3 přes 230HP.Proč má N3 víc koní než R3.Je jasné ,že Clio R3 má menší hmotnost,lepší jízdní vlastnosti,převodovku,brzdy atd.Ale vycházím-li z toho,že honda i clio mají v civilu asi stejně 200HP, tak by R3 podle mě měla být výkonově dále,i když se chystá už verze 250HP.
Type-R R3 má podle JASu 260 koní. Problém Civicu jsou ale podle mě tlumiče a podvozek (ostatně ty tlumiče potvrdil i Lucca Betti). Prostě je strašně uskákaný. Jinak 230 koní na N3 Type-R mi příjde moc. Jinak se to ale moc srovnávat nedá, N3 Type-R (předchozí model) je proti R3 těžký, měkký, nebrzdí a pomalu řadí
Mirku tě 233 HP u Hondy jsem vyčetl v časopise RALLY v inzerci.Je to ta modrá co jezdila na Slovensku.Ale nabízí ji tam P.Prášil tak nevím stli ji koupil.Mě ten výkon nepřijde velký např. 1,6 civic má v serii 160 a v N2 kolem 190HP.