Ostatní závody

Re: Ostatní závody

Nový příspěvekod Walach » pon 20.07.2009 10:25

Nejspíš konečné výsledky :

1. Nobuhiro Tajima (J) Monster Sport SX4 10.15,368
2. Paul Dallenbach (USA) Chevy 10.52,097
3. Jimmy Keeney (USA) Greenwood-Hull K-Tech 2 11.03,551
4. Spencer Steele (USA) Ford Wells Coyote 11.08,535
5. Marcus Grönholm/Timo Alanne (FIN) Ford Fiesta 11.28,963
6. Clint Vahsholtz (USA) Ford Mustang 11.39,662
7. Jack Guynn (USA) Wells Coyote 11.43,675
8. Davey Durelle (USA) Aprilia SXV 11.48,649
9. Gary Trachy (USA) KTM SMX 11.48,743
10. David Carapetyan/Adam Kneipp (USA) Mitsubishi Lancer Evo VII 11.52,837
11. Jeff Grace (USA) KTM 610 SMR 11.59,156
12. Layne Schranz (USA) Chevrolet Monte Carlo 12.02,672
13. Rhys Millen (USA) Hyundai Genesis Coupe 12.09,397
14. David Kern/Allison Kern (USA) Mitsubishi Lancer Evo VIII 12.10,335
15. Mark Rennison (GB) Ford RS200 12.11,561
play stupid games, win stupid prizes
Uživatelský avatar
Walach
A/6
 
Příspěvky: 1973
Registrován: čtv 18.12.2008 19:59
Bydliště: Valmez City

Re: Ostatní závody

Nový příspěvekod Karbonyl » pon 20.07.2009 11:42

A tedy vidíme, jak onen Ford RS 200 zaútočil na proklamovaný desetiminutový rekord... Hooooodně velké oči.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9510
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Ostatní závody

Nový příspěvekod Sajmon » pon 20.07.2009 14:49

Spis me napada jestli nemeli nejaky trable...? Ono to neni poprve co si delali nadeji na desitku a ten cas je fakt hodne spatnej. Blomqvist s tim autem zajel pred 6 lety 11:47.45. A to jim pred zavodem chcipl motor a jeli s nahradni "sunkou". Letos bylo auto mnohem naslaplejsi a Rennison snad taky neni zadny orezavatko...
Neoficiální archív vozů Škoda FABIA WRC & S2000 :: www.skoda-motorsport.ic.cz ::
(Stále ještě v rekonstrukci...)
Uživatelský avatar
Sajmon
A/5
 
Příspěvky: 200
Registrován: pát 15.02.2008 15:04

Re: Ostatní závody

Nový příspěvekod Karbonyl » pon 20.07.2009 14:56

Trable možná měli, možná neměli. Každopádně srovnejme to s Vatanenovou 405 T16 z roku 1988. Tehdy to Ari dal za 10:47.77. Ari je sice bůh, ale jenom výkon nestačí. Jestli si chlapci mysleli, že do toho narvou NOS a nalejou letecký benzín a hned zrychlí oproti tehdy továrnímu pežotu sk. B o cca 2.5 sekundy na kilometr tak, aby pokořili těch deset minut, tak by se měli snést z oblak zpět na zem. Toho podle mě čtvrt století staré šasi nebude schopné ani s motorem z raketoplánu Challenger.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9510
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Ostatní závody

Nový příspěvekod vyshi » pon 20.07.2009 15:02

nezapominejte, ze behem let se cast trate vyasfaltovala
PROTON nebo SUBARU, stejně půjdu do baru!
Uživatelský avatar
vyshi
A/6
 
Příspěvky: 1834
Registrován: ned 20.07.2008 13:19
Bydliště: Valmez

Re: Ostatní závody

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 20.07.2009 15:35

Vyshi, asfalt časy nezpomaluje, naopak. Takže spíš by měli dnes jezdit rychleji ;)

Mě to přijde, že to Ericssonův tým prostě pořádně podcenil. Nabili si hubu ale docela pěkně, tak třeba příští rok už k tomu přistoupí s méně řečmi a více testováním, aby pak během závodu nezjišťovali, že se jim auto neustále přehřívá a že ani nevědí, co obout za pneumatiky jako letos. Na Pikes Peaku lze testovat celý rok a pokud chtějí uspět, budou toho muset využít. V Evropě není kde potřebné zkušenosti získat.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Ostatní závody

Nový příspěvekod Sajmon » pon 20.07.2009 15:40

Tak ten Peugeot mel nejakejch 600 koni a u Machu se dusujou asi 900 (bez nitra) a jelikoz 200 mela ve svy dobe podvozek lepsi nez 205, tak predpokladam, ze zaklad neni spatnej ve srovnani s Tebou zminenou 405.
To je zajimava uvaha o tech 2,5 s/km. Je to porce, a docela me to zarazilo, pac takhle sem o tom nepremyslel. Ale na druhou stranu :
600 koni versus 900 koni...
Pneumatiky? Dnesni a ty co byly pred 20 lety...to bude hodne zajimavej rozdil, kterej si netroufam odhadnout.
Potom me napadaji veci jako moderni tlumice, vychytany ALS...


Karbonyl píše: nebude schopné ani s motorem z raketoplánu Challenger.

:D Si vzpominam, ze hrabe Zborowski byl takovej blazen. Sam jezdil na pocatku 20. stoleti tehdejsi formule a do nich cpal letecky motory. :D Treba motor Maybach o objemu 23 litru. No problem! :D
Neoficiální archív vozů Škoda FABIA WRC & S2000 :: www.skoda-motorsport.ic.cz ::
(Stále ještě v rekonstrukci...)
Uživatelský avatar
Sajmon
A/5
 
Příspěvky: 200
Registrován: pát 15.02.2008 15:04

Re: Ostatní závody

Nový příspěvekod Karbonyl » pon 20.07.2009 18:29

Mirek Fric píše:Vyshi, asfalt časy nezpomaluje, naopak. Takže spíš by měli dnes jezdit rychleji ;)
Já myslím, že tak to aj Vishi myslel :)

Jinak ad těch 600 vs. 900... Jak říkám, méně je někdy více. Gumy jsou dnes určitě lepší, ale stejně tak geometrie a konstrukce podvozku. Podívejte se na Impu WRC 2006/7, kde měli obrovské problémy s trakcí jen kvůli špatným tlumičům a jejich nepatrně blbé poloze. A tady se má přenášet dvakrát - třikrát větší masa výkonu pomocí čtvrtstoletí staré konstrukce. To podle mě prostě nemůže fungovat. Někde jsem slyšel názor, že při dnešním srovnání časů by byly na některých tratích staré béčka pomalejší než né WRC, ale dokonce i S2000! Takže asi tak, výkon sám není spása.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9510
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Ostatní závody

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 20.07.2009 18:32

Karbonylu, na Korzice na stejných RZ jely rychlejší časy než béčka prý už áčka v roce 1990... S2000 jsou rozhodně rychlejší, když se nepojede jen rovně ;)
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Ostatní závody

Nový příspěvekod Karbonyl » pon 20.07.2009 18:33

No vidiíš to! :D
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9510
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

PředchozíDalší

Zpět na Sezona 2009

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků