Tak v cíli. Ucci nedal nikomu absolutně žádnou šanci a vítězstvím ve všech 10 zkouškách vyjel více než minutový náskok. Tato rally se vyznačuje velmi technickými a pomalými RZ, kde průměry se pohybují okolo 70 km/h a k tomu se ještě přidalo střídavé počasí, evidentně tento fakt vůbec nesvědčil klasickým produkčním autům. Toni Gardemeister i Renato Travaglia dostávali veliké obklady, prvně jmenovaný na tom poslední RZ měl nějaké potíže a zdržel za sebou startujícího Travagliu. Ten uhájil šesté místo o jednu desetinu. Druhý dojel Rossetti a jeho týmový parťák Scandola po defektu až osmý.
Longhi alespoň na shaku a asfaltovém diváckém okruhu, tam teda slušně řádil
Další starty Škoda Italia:
Rally di San Crispino (12.7., šotolina) Rally del Friuli Orientali (30.8., asfalt) Rally Costa Smeralda (13.9., šotolina) Rally di Sanremo (27.9., asfalt) Rally di Como (25.10., asfalt)
Na italské soutěži Rally della Rosa Camuna e della Vallecamonica (národní, první zóna) se představí Proton Satria S2000. Za volantem bude Gianluca Acerbis. Po pravdě nevím, kdo to je...
To si pleteš, to byl Guido Acerbis, jeden z nejlepších (mno, spíše nadprůměrných) italských enkařů na přelomu tisíciletí. Tohle je Gianluca Acerbis, jezdící posledních pár let s Cliem (Williams, S1600, R3). Jezdívá víceméně TRA, italské IRC nebo vybrané regionální závody. Nic zázračného bych od něj nečekal.