Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Re: Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Nový příspěvekod Mirek Fric » čtv 17.06.2010 20:32

Další video Škodovky:


A Fordu + Mattiase Vianeho:


Fotky z testu Škodovky:
http://dmares.zenfolio.com/yprestest1

Všimněte si, že Mikkelsen má stejný problém, co se dlouho řešil u Tarabusova auta (a nevím jestli vyřešil), tj. že standardní nastavení Fiesty je na hrbolaté asfaltky moc nízko a auto neustále dře spodkem o zem.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Nový příspěvekod Mirek Fric » čtv 17.06.2010 21:58

Další video ŠM:


Mimochodem, Freddy pojede nejspíš modrou variantu barev ŠM.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Nový příspěvekod pelikan » čtv 17.06.2010 22:55

Tedy něco jako Valda u nás?
pelikan
N/2
 
Příspěvky: 676
Registrován: sob 12.12.2009 15:24

Re: Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Nový příspěvekod sloní kýta » čtv 17.06.2010 22:56

1) jaké jsou změny u evo II ? po shlédnutí videjek jsem nabyl dojmu, že motůrek je nejvýkonější ze všech S2k (ruku v ruce s dobrou špajzkou), tlumení + pružení fajne, jen mi těch 20mm šíře navíc přijde kontraproduktivních (snad s větším rozvorem).
2) lze použít v rámci reglementu motor z evo II do výchozího typu (evo I )?
3) co se říká v zákulisí?
4) motůrek stále Oreca?
S Urbany na věčné časy a nikdy jinak!
sloní kýta
A/7
 
Příspěvky: 2170
Registrován: pát 17.10.2008 14:58
Bydliště: JZ Chřiby

Re: Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Nový příspěvekod Rizek » pát 18.06.2010 06:26

Podle informace je nový motor v Peugeotu výkonnější než ve Fabii. Motor Fabie měl 283 koní a po evoluci mu moc výkonu nepřibylo, tak okolo 3 kobyl. Hlavně se změnil průběh kroutícího momentu.
Podle jiné informace by měly být všechny dosud vyrobené Fabie EVO 1 přestavěny na EVO 2.
Škoda and rally forever
Uživatelský avatar
Rizek
N/3
 
Příspěvky: 1039
Registrován: úte 19.02.2008 21:57

Re: Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Nový příspěvekod Melmisek » pát 18.06.2010 09:09

Já už snad jen doplňím, že rozšíření proběhlo díky širším nápravnicím a na novém motoru je inovovaný výfukový systém a sání, čili jde o menší změnu, jak řekl Řízek, zlepšil se hlavně kroutící moment, což je nejvíc potřeba.
...ŠkodaUltrasGang...
Uživatelský avatar
Melmisek
N/2
 
Příspěvky: 763
Registrován: ned 25.01.2009 22:08
Bydliště: Pribram

Re: Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Nový příspěvekod Mirek Fric » pát 18.06.2010 11:59

Test Protonu:


Jimmy McRae testoval Vauxhall Chevette před Ypres Historic:
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Nový příspěvekod M.Y.S. » pát 18.06.2010 13:10

Ten test Protonu....zajímavé testovat pro úzké belgické cestičky na letišti...a navíc...v takovém tempu... :(
Rallye design
M.Y.S.
N/3
 
Příspěvky: 1231
Registrován: úte 01.01.2008 17:10
Bydliště: Bystřice pod hostýnem

Re: Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Nový příspěvekod Mirek Fric » pát 18.06.2010 13:11

Proton jede zítra celou Rallye de la Haute Senne jako test, takže tady šlo asi jen o ověření funkčnosti auta.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Geko Ypres Rally 2010 [ME, IRC, B]

Nový příspěvekod M.Y.S. » pát 18.06.2010 13:17

Pravda..tento fakt mi uplně vypadl ;) Díky
Rallye design
M.Y.S.
N/3
 
Příspěvky: 1231
Registrován: úte 01.01.2008 17:10
Bydliště: Bystřice pod hostýnem

PředchozíDalší

Zpět na Sezona 2010

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron