Mirek Fric píše:Tak koukám na kalendáře...
http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/aktuality/2010/1129/cal_predbezny_11.pdfKdyž pominu už dost omílané vyřazení Vyškova, tak pořád zbývá hromada dalších podivností.
Proč se kříží Jeseníky s Vltavou? Proč se PČR rozrůstá na tisíc podniků a jede i mimo sprinty, když při sprintech evidentně fungoval dobře? Proč historici, kteří si vždy stěžovali na příliš rozbité tratě, jedou v Kostelci, který má dle mojí osobní zkušenosti tratě velmi brutální (výrazný podíl šotoliny a rozbitých cest)?
1. Vyškov - rozhodly evidentně osobní antipatie členů rally komise s některým vyškovskými pořadateli
2. Křížení Jeseníků s Vltavou mně osobně nijak netrápí, nemyslím si, že by tolik lidí (diváků) chtělo stíhat oba závody, jezdecky přišly Jeseníky možná o 3-4 posádky. Těch závodů je přece jen hodně
3. PČR - těch závodů je opravdu hodně, na druhou stranu si aspoň každý může zazávodit dle vlastního výběru na pro sebe blízkých podnicích za relativně menší peníze a bez Hansu. Sportovní úroveň tím pochopitelně poklesne, ale už i teď je tam tolik tříd a skupin, že se v tom člověk ztrácí.
4. Kostelec a historici - uvidíme, co udělají pořadatelé s tratí, každopádně jestli to bude styl a la Hustopeče, tak se jim na to historici vykašlou. Už tak jich tam jezdí strašně málo.