Stránka 1 z 6
Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]

Napsal:
pon 15.12.2014 16:25
od PLuto
Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]
Re: Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]

Napsal:
čtv 24.09.2015 15:41
od Mirek Fric
Lambros Athanassoulas se vrací do Škodovky. Na Rally Acropolis pojede s úplně novou R5 Maxe Rendiny servisovanou týmem Motorsport Italia.

Re: Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]

Napsal:
úte 06.10.2015 13:28
od Plhus
V Řecku to vypadá na dálnice i se svodidlama....
Re: Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]

Napsal:
úte 06.10.2015 14:24
od PLuto
Není to ta noční RZ? Třeba tou páskou chtějí vymezit trať, aby se tam posádky ve tmě a v očekávaném prachu vyznaly

Re: Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]

Napsal:
čtv 08.10.2015 22:38
od PLuto
V noci na dnešek hodně zapršelo, bude to dost zajímavé. I dneska místy pršelo, takže se trať dost mění. Největší masakr to byl zatím na RZ 5. Jsem zvědavý na zítřek na zprávy ohledně RZ 1, kde jsou vodní brody...
Re: Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]

Napsal:
čtv 08.10.2015 22:39
od PLuto
Dneska jsem si projížděl RZ 4 z Kinety do Mykén. Pěkná a zajímavá RZta střídající asfaltové pasáže s rychlýma šotolinovýma, které jsou navíc místy hodně rozbité.
Re: Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]

Napsal:
čtv 08.10.2015 22:44
od PLuto
Projel jsem si i RZ 3 a byl jsem dost zklamán. Cca první tři km je klasický závod do vrchu a následuje extrémně rychlá asfaltová pasáž zakončená úzkým vracákem v dědině po prudkém sjezdu. Pak následuje další hodně rychlá asfaltová pasáž (okořeněná jen dvěma nebo třeba po sobě jdoucíma vracákama ve sjezdu), na níž plynule navazuje neméně rychlá šotolinová pasáž zakončená pravým vracákem po rychlém náletu, na níž hned navazuje nájezd na asfalt a prudší levá zatáčka. Pak až do cíle je to zase mega letiště.
Prakticky všechny ostatní cesty (kromě dálnice), kterýma jsme dosud v Řecku jeli, jsou pěknější, než tahle zkouška. Obzvláště asfaltové úseky jsou úděsné a styděla by se za ně i ta nejhorší česká soutěž...
Re: Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]

Napsal:
pát 09.10.2015 21:42
od PLuto
Tak jsem si projel i šestku a pětku. Šestka je první půlkou na asfaltu. Hodně široký a celkem i rychlý, charakterem mi to hodně připomíná Rally Bulgaria. Druhá část je na šotolině, ale extrémně rychlá a čiroká s jen pár zatáčkama a asi třema vracákama. O něčem svědčí to, že na té šotolině jsou tři retardéry... Kdejaká příjezdová cesta je pěknější, než tohle.
Úplně přesný opak je RZ 5. Společně s mykénskou zkouškou je to královna letošní Acropolis (nemůžu soudit RZ 1/2, tu jsem nejel). První část je na trochu širší sotolině a výjezd do kopce skoro po vrstevnici, zhruba v půlce však výrazně mění charakter. Vjíždí se do hodně úzkého, uskákaného a rozbitého - a hlavně na extrémně klouzavé červené šotolině. Jestli tam zaprší, tak to dvoukolky nemají šanci projet...
Celkově je harmonogram poskládaný divně. Nejdřív jedou posádky 91 km přejezd po ose na slavnostní start do Athén pod Akropoli, pak se přesouvají na RZ 1, před kterou je přezouvačka. Po RZ 1 jedou do servisu, aby se pak vydali na noční RZ 2. Druhý den se jedou čtyři RZ bez servisu, jen se dvěma dodatečnýma tankovačkama (kde budou mít mechanici problém to mezi nima stíhat), přičemž z těch čtyř RZ jsou dvě extrémně rychlé (první a poslední), ty dvě prostřední jsou mnohem pěknější. Každopádně ani diváci nemají šanci stihnout víc než jednu zkoušku v rundě...
Re: Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]

Napsal:
pát 09.10.2015 21:59
od PLuto
RZ 3 je zkrácena o 50 metrů, RZ 5 je zkrácena o 140 metrů.
Re: Seajets Acropolis Rally [ERC, GRC]

Napsal:
pát 09.10.2015 22:04
od PLuto
Ještě jeden poznatek z Řecka, který jsem zatím nikde jinde neviděl. V nebezpečnějších místech, kde je podél cesty větší či menší sráz a nejsou tam svodidla, tak jsou navezené hromady hlíny...