Mistrovství Německa

Re: Mistrovství Německa

Nový příspěvekod Plhus » sob 16.05.2015 18:54

Čeští rallyoví srdcaři:

Vítězem Thüringen Rallye 2015 nakonec není ani Sepp Wiegand!

I přes to, že Sepp Wiegand figuruje po poslední zkoušce na prvním místě, nevyhraje Thüringen Rallye. Tým špatně propočítal palivo a po závěrečné zkoušce Wiegandovi došlo palivo a zastavil u jedné z benzínek aby natankoval. Sepp se nakonec rozhodl, že nedojede na slavnostní rampu a podle nás ukázal gesto fair play. Vítězem se nakonec stává Rakouská posádka s Porsche 997 GT3 Zeltner Ruben - Zeltner Petra. České posádky dokončili soutěž na třetí příčce celkově (Jaroslav Orsák - David Šmeidler) a na 16. místě celkově a prvním ve třídě RC3 (David Tomek - Marek Zeman).
Marek Pléha - rally media * www.src.czechrallyeweb.net
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4395
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Mistrovství Německa

Nový příspěvekod kib » sob 16.05.2015 19:00

A Kreim teda boural?
kib
A/5
 
Příspěvky: 384
Registrován: úte 26.08.2008 20:10
Bydliště: Kroměříž

Re: Mistrovství Německa

Nový příspěvekod Plhus » sob 16.05.2015 19:03

Marek Pléha - rally media * www.src.czechrallyeweb.net
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4395
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Mistrovství Německa

Nový příspěvekod Plhus » sob 16.05.2015 19:05

Podle všeho ano...
Marek Pléha - rally media * www.src.czechrallyeweb.net
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4395
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Mistrovství Německa

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 16.05.2015 20:56

Ano, Kreim havaroval, ale nevyhrál nakonec ani Wiegand. Ten sice narozdíl od Kreima ustál bitvu o vítězství, jenže na cestě do servisu mu došel benzín...

1. Zeltner (Porsche 997 GT3) 1:07:07,9
2. Wallenwein (DS3 R5) +1:05,2
3. Orsák (Fabia S2000) +2:22,5
4. Geist (BMW M3 E36) +3:03,9
5. Corazza (Evo IX) +3:12,3
6. Färber (207 S2000) +3:19,4
7. Stölzel (Porsche 997 GT3) +3:30,7
8.Jetzt (Fiat 131) +4:10,1
9. Ramonat (Evo VII) +4:23,0
10. Gassner sen. (Evo VIII) +4:30,9
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12649
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Mistrovství Německa

Nový příspěvekod Mirek Fric » úte 19.05.2015 09:06

Onboardy Wieganda a Kreima. Letiště jak pra...

phpBB [video]

phpBB [video]
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12649
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Mistrovství Německa

Nový příspěvekod PLuto » úte 19.05.2015 13:53

Osobně mě tento závod příliš nenadchnul. Jedna věc jsou opravdu extrémně rychlé tratě, jejichž sportovní ani divácká hodnota není žádný zázrak. Co je ale ještě horší, všechno se to jede jen na pár úsecích. Vpodstatě, když nepočítám městskou RZ, tak se celá soutěž odehrává na pouhopouhých třech úsecích, které se jezdí při závodě i shakedownu v různých směrech pořád dokola. A to dokola doslovně, protože řada z toho jsou polookruhové zkoušky. Takže třeba jedním úsekem projedou posádky za soutěž osmkrát při závodě + několikrát během shakedownu !
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 18904
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Mistrovství Německa

Nový příspěvekod PLuto » úte 19.05.2015 13:57

A úplným vrcholem je pak noční městská zkouška přímo v Pössnecku. Tam totiž startují auta po šestičlenných skupinkách, přičemž startovní interval mezi jednotlivými auty je 10 vteřin! Osobně v tom z diváckého hlediska neshledávám nějakou zázračnou podívanou, hlavně to jde ale totálně proti bezpečnosti a navíc se u toho výrazně projevuje tradiční nešvar se špatně poskládanou startovkou...
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 18904
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Mistrovství Německa

Nový příspěvekod PLuto » úte 19.05.2015 14:03

Ani jezdecké pole vozů mě moc neoslovilo. Tři ultrarychlé Porsche (Dobberkau z nepochopitelných důvodů jen jako předjezdec ; údajně mají být GT3 od příštího roku zakázány?), pětice moderních aut (R5 s Wallenweinem a Kreimem a čtyři S2000-Wiegand s Färberem doplnění o hosty Orsáka a Biryukova) a jedno moderní Clio R3T (Mohe). Pak je tam obrovská plejáda Opelů Adam (většinou hlavně Cupových) a pak už jen paskvily. Obzvlášť viditelné je to u Mitsubishi, kde prakticky žádné z aut neodpovídalo žádné regulerní homologaci a tudíž nebyly pořádně porovnatelné ani mezi sebou. Takový Fiat 131 Abarth Jetzta je podle mě ještě rychlejší, než Dianův speciál. A hlavně neskutečně odjíždí z jakékoliv zatáčky...
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 18904
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Mistrovství Německa

Nový příspěvekod Haryk » úte 19.05.2015 16:31

víš, Pluto, vše má svoje, když FIA dovolila kitcarům závodit proti áčkům, tak to taky nebylo úplně správně, když jeden jel s autem, který bylo o "půl" metru širší, než jeho soupeř a jeho motor byl oproti soupeřům jako z raketoplánu, ale to jsem tenkrát od tebe moc nářků neslyšel, prostě si Němci vypsali svoje třídy a divize a snažej se, aby jim někdo vůbec závodil a já jsem rád, že i u nás, se jde podobnou cestou, řády FIA fakt nejsou bible, přes kterou nejede vlak
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2676
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

PředchozíDalší

Zpět na Sezona 2015

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník