pelikan píše:Pokud by se VW chtělo skončit s rally a očistit tím své jméno, tak by zase nedávalo smysl jejich prohlášení o vývoji R5 v příštím roce a v roce 2018 jeho prodej klientům.
Podle mě je to jen odchod ze světel ramp v době kdy na VW všichni koukají. Tedy peníze budou utrácet za vývoj něčeho jiného to je jasné.
Všechno je to politika. Je to boj určitých skupin uvnitř nejvyššího managementu Volkswagenu. Část chce Motorsport utnout, část ho chce za každou cenu zachránit...
pelikan píše:Pluto tu také psal, že prodej vozů WRC mimo fabriku není filozofií VW, že tak oni nefungují a ejhle nejdřív představí klientský program s R5, pak, že budou pronajímat letošní/loňská WRC pilotům do MS. Zvláštní, najednou to jde. Důvod je jasný, oficiálně v tom přece nebude figurovat značka VW.
Je to zvláštní krok, ale je to jen důsledek výše popsaných bojů. Management chtěl projekt v MS utnout už dřív, ale zastáncům zachování se u FIA podařilo prosadit nové předpisy pro WRC a následně přesvědčili i zbytek managementu pro pokračování v MS. Problémy s dieselgate naopak pomohly odpůrcům, kteří tak dostali ideální záminku, jak projekt WRC zaříznout a zalíbit se tak akcionářům. Na druhou stranu nejspíš nebyli schopni prosadit úplné uzavření Motorsportu.[/quote]
pelikan píše:V minulém týdnu se spekulovalo jak Malcolm loví Ogiera, dokonce Pluto psal, že Ogi už v tom autě seděl a frantíci psali, že v pondělí Seb podepíše M-sportu. Máme středu a ono nic.
To, že má o Ogiera zájem a jedná s ním, potvrdil osobně v několika rozhovorech i sám Malcolm. Ogier už v tom autě seděl a jezdil, to je taky fakt. Naopak to, že frantíci psali o pondělním podpisu v M-Sportu byl od začátku vesměs nesmysl, se kterým nemohl nikdo soudný počítat.[/quote]
pelikan píše:Jen se objeví info, že auta 2017 už zase jezdí.
Tohle není žádná novinka, lidé z týmu včetně nejvyššího Smetse již dopředu říkali, že proces homologace i testování proběhnou podle předem naplánovaného a schváleného plánu. Důvody si můžeme jen domýšlet - je to proto, že ve VW jsou pefekcionisti a plán, který mají dlouhodobě daný, prostě chtějí dodržet a ne to celé ze dne na den utnout (náklady na dokončení homologace a ty poslední testy jsou v rozpočtu týmu jen kapka v moři) a nebo je to nátlak lidí z Motorsportu, aby se to ještě zvrátilo a auto mohlo příští rok nějak jet (třeba i za Red Bull)? Kdo ví...
pelikan píše:Já si naopak myslím, že probíhají horečná jednání RedBull - VW a proto, žádný z pilotů VW ještě nikomu nepodepsal.
Jak už jsem psal dřív, projekt privátního Pola WRC 2017 pod hlavičkou Red Bullu je hodně málo pravděpodobná. Na druhou stranu právě Red Bull má největší šanci, aby se mu to podařilo.