Miloš-V píše:Papíry mám 5 let, odjetý nějaký ten tisíc kilometrů, za zkušeného řidiče se zatím rozhodně považovat nemohu.
Stejně tak si ale nejsem vědom, že bych někde kritizoval nějaký národ. Pouze jsem napsal, že si neumím představit, co člověka (a tím tuplem Seba Ogiera) vede k tomu, projet kruhový objezd v protisměru.
Mimochodem nevím, jak dodržování dopravních předpisů souvisí se zkušenostmi.
Mít papíry 5 let nesouvisí ani se zkušenostmi ani s tím jestli jsi nebo nejsi dobrý řidič (to ať posoudí jiní, ani to že má někdo hodně najeto neznamená že řídí dobře - osobní zkušenost). Nicméně, to co jsem chtěl souvisí se zkušenostmi, které bys měl z jiných zemí pokud bys opravdu jezdil hodně do zahraničí (narážka že ti to hlava nebere). Není nic neobvyklého v některých zemích (alespoň co já jsem zažil), že se najde dost lidí, kteří si to takto na kruháči (pokud nic nejede) zkrátí. V Belgii/Holandsku bývají kruháče často jen "pomyslně" namalované na zemi, dost lidí (převážně cizinců) je jezdí rovně a předjíždí tak, taky je to nedodržení kruháče. Co ho (Ogiera) k tomu vedlo? No, dost možná to bylo po té hodně dlouhé opravě (kdy okolo něj projížděly i asi 3 R5), tzn. že ztrácel do časovky cca 10-12 minut, v boji o titul mohla být každá vteřina dost drahá, pokud zrovna nejelo žádné auto a Ogierovi projet kruháč trvalo místo 15s dejme tomu vteřin 5, tak ho svým způsobem chápu. Nehájím ho, ale za dané situace to asi chápu, jsou to řidiči jako my (v běžném provozu), ale taky třeba jet závodním autem 30 nebo 50 je asi o dost těžší...zpátky k původní myšlence, o Polácích já osobně nemůžu říct po zkušenostech (vím neříkals to ty, ale koment pod tebou, jen to dám do jednoho souhrnného) z ČR křivého slova, jsou povětšinou podstatně zodpovědnější, ono záleží na úhlu pohledu, spousta lidí vidí pořád Polsko jen ty lidi, co žijí u českých hranic, ale asi byste se dost divili dojet do Gdaňsku/Gdyně...to je jako úplně jiná země. Čeští řidiči (alespoň pro mě) jsou druzí nejhorší v Evropě hned za Italama, tam je ta bezohlednost a šílené předjíždění do zatáček za které nevidíme ještě o kus horší. Mé zkušenosti hovoří o tom, že jedu dejme tomu 3000km a jediná část cesty kterou jezdím opravdu nerad je ta po českých cestách, jednak jde i o ty hrozné cesty a taktéž o řidiče. Dost OT.
Zpět k Německu, pro mě je zatím asi největší překvapení Tanak, na asfaltu a na rychlém dokázal být relativně dobrý, ale nikdy ne tolik, aby vyhrával RZty a byl v čele soutěže, že by to bylo autem nebo mu sedlo to, že to bylo blátivé a ne úplně čistý asfalt? Mikkelsen za mě konečně jede to, co jsem od něj čekal když měl sednout do Citroenu (teda jede ještě o kousíček líp než bych čekal, ale zas s Neuvillem a Sordem v soutěži by asi byl tam kde jsem myslel že bude), souboj Evans, Hanninen a Breen ještě taky může být zajímavý. Kopejda se vrátil před Tidemanda, otázkou je, nezasáhne do hry týmová režie? Výborný opět i Huttunen, na toho kluka se na Barumku opravdu dost těším! Jsem zvědavý co bude po sezoně s Elfynem, toho kluka bych do svého týmu jako týmovou dvojku vážně chtěl!