PLuto píše:Startovka byla nakonec skutečně zdržena ne až tak vinou pořadatele a FIA, ale spíš italskou federací a týmem Abarth. Italská federace je totiž "nutila" jet v rámci italského šampionátu, Abarth však měl zájem jet v mezinárodním poli v rámci poháru RGT. Ale italská federace je nutila, ať se rozhodnou - buď bodovat jen do RGT nebo jen do CIR. Což se Abarthu nelíbilo a bojoval proti tomu.
Nevím proč, snad je to dáno mým jménem (nevěřící Tomáš), ale ani tomuto vysvětlení se mi nechce nějak věřit. Naopak, od začátku mám neodbytný pocit, že ta drobná zdržení jsou dána spíše pověstným jižanským smyslem pro pořádek ...
Postupně Plutova vysvětlení - první: zlá FIA zadržuje zcela jistě včas zaslaný návrh startovky (sice na barumce to jde v pohodě, ovšem tam je to dáno výborným českým lobingem, i v Polsku to jde ovšem v pohodě apod., jen Italové mají holt smůlu, že se ve strukturách FIA nejspíš neumí pohybovat ...)
Dále, chudák Crugnola by se tak rád poměřil s "Evropany", ale zlá italská federace mu to nechce dovolit a automaticky jej coby Itala zařazuje pod domácí mistrák ... Proč je tedy ale ve startovce ERC např. Di Cosimo (i s prioritou ERC1) + další 3-4 domácí posádky v rámci evropské klasifikace (ty bez priority), o Molinaro, Melegarim a dalších nemluvě?
Nakonec se tedy startovka vydává pozdě, protože je tam údajně spor mezi Abarthem a italskou federací. No jo, proč by ale nemohly jet Abarthy v rámci ERC a bodovat i do italského mistráku (při dodržení italských řádů), jako je tomu třeba na Barumce? A jestli tam mají Taliáni mezi sebou spor, tak se přeci může vydat startovka v termínu a pak mají kluci ještě cca 10 dní na to, ať si to spolu dořeší. A to navíc odhlížím od faktu, že Abarthu mohou být v daný moment italské body ukradené, dva závody před koncem už tam mají díky Andolfimu stejně titul zajištěný (ostatně ani ve FIA RGT Trophy taky o nic nejde, Dumas v konkurenci dalších dvou bodujících už titul získal po barumce). Takže v čem je problém?
Ne třeba v tomto:
http://www.rallydiroma.eu/docs/bulletin ... er2017.pdf ?
Teprve včera se totiž dodatečně vydává bulletin, protože nejspíš nějaký zlý štourala z FIA zjistil, že posádky (Dumas, Andolfi, Nucita, Modanesi) nemohou startovat v rámci FIA RGT Trophy, protože na to pořadatel v rámci ZÚček jaksi zapomenul ....
Tedy až s opravenými ZÚčky se vydává konečně dva dny před startem of. startovka.