Nelogické uspořádání kalendáře tak, že v jedno období se každý týden něco jede a o dva měsíce později se pro změnu nejede nic, bych nepřisuzoval velkému počtu soutěži, nýbrž tomu, že kalendář skládají lidé, kteří tomu nerozumí. Jinak k věci: ano, já souhlasím s tím, že velký mistrák se letos co se počtu posádek týká dostal do krize, která naznačuje, že by se něco mělo změnit. Proto se snížením počtu soutěží v MMČR souhlasím. Nicméně, ve sprintech je situace zcela jiná. Všechny podniky byly letos skvěle obsazené a na nezájem posádek si stěžovat nemusely. Zároveň pokud vím (nebyl jsem jen v Hrádku a ve Vsetíně), všechny soutěže nabídly zajímavé tratě a až na nějaké drobnosti dobrou organizaci. Z tohoto pohledu bych chápal, že se současný systém ve sprintech osvědčil a je na každém jezdci, aby si z nabídky devíti soutěží vybral šest, ve kterých hodlá bodovat.
Jinak samotný výběr podniků je kapitola sama pro sebe. Nechápu, proč probíhá nějaké hodnocení, když jsou na konci roku stejně vyřazeny jen "nepohodlné" podniky - viz Pelhřimov či Tišnov.