Tak že sériovka je silnější je u Eva už dlouho tradice. Akorát obvykle to platí o sériovce bez restriktoru (tahle ho ale rozhodně mít musela, když jela EC)
Máme údajně změny v předpisech pro produkční vozy...
Restriktor přes velký tlak ze strany Subaru a Mitsubishi zůstává 32 mm. Je povoleno použít zvlášť homologované turbo. Je povoleno použít homologované hadice pro chlazení brzd. Minimální hmotnost je nově stanovena na 1350 kg (nová auta sse pod 1350 kg stejně nedostanou). Je povoleno použití homologované sprchy mezichladiče, i když není použita v sériovém modelu.
Takže místo levného řešení v podobě třeba o milimetr většího restriktoru máme drahé řešení v podobě speciálního turba. Enka se tak posunou opět blíž k áčkové homologaci a pravděpodobně znatelně podraží jejich pořízení i provoz.
Často jsme se tu dohadovali, jaké převodovky vlastně jedou na Žebráku. Podle tohoto inzerátu na Krestovo auto to vypadá, že si je skládají sami z dílů KAPS, Drechsler a Drenth.