Vozy skupiny N

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Romcek » čtv 16.10.2008 20:27

To je mazes seriovka a podava lepsi vykon nez zavodni verze. :o
Uživatelský avatar
Romcek
A/5
 
Příspěvky: 392
Registrován: úte 12.02.2008 20:11
Bydliště: Kroměříž

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » čtv 16.10.2008 20:37

Tak že sériovka je silnější je u Eva už dlouho tradice. Akorát obvykle to platí o sériovce bez restriktoru (tahle ho ale rozhodně mít musela, když jela EC) :)
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Plhus » čtv 16.10.2008 21:36

Marek Pléha - rally media
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4511
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » čtv 16.10.2008 21:55

Das ist zerowka (jinak asi Ralliart Italy) :D
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » úte 18.11.2008 16:12

Máme údajně změny v předpisech pro produkční vozy...

Restriktor přes velký tlak ze strany Subaru a Mitsubishi zůstává 32 mm.
Je povoleno použít zvlášť homologované turbo.
Je povoleno použít homologované hadice pro chlazení brzd.
Minimální hmotnost je nově stanovena na 1350 kg (nová auta sse pod 1350 kg stejně nedostanou).
Je povoleno použití homologované sprchy mezichladiče, i když není použita v sériovém modelu.

Takže místo levného řešení v podobě třeba o milimetr většího restriktoru máme drahé řešení v podobě speciálního turba. Enka se tak posunou opět blíž k áčkové homologaci a pravděpodobně znatelně podraží jejich pořízení i provoz.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Haryk » úte 18.11.2008 18:12

Co je to ta hadice pro chlazení brzd? To pamatuju jen z F1.
Jinak zdražení znamená i přiblížení se S2000 :D a tak to má byt, když jsou v jedný třídě ;)
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Karbonyl » úte 18.11.2008 18:14

A oba případy jsou v té třídě omylem :D
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Haryk » úte 18.11.2008 18:22

Karbonyl: Hohó!
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » úte 18.11.2008 18:29

Haryk: Chápu to tak, že je povoleno použít vedení vzduchu z nasávacích otvorů v nárazníku přímo do brzd á la to žluté u tohoto pozůstatku Punta:
Obrázek
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » ned 14.12.2008 16:25

Často jsme se tu dohadovali, jaké převodovky vlastně jedou na Žebráku. Podle tohoto inzerátu na Krestovo auto to vypadá, že si je skládají sami z dílů KAPS, Drechsler a Drenth.

http://www.racingcars24.com/anzeigen-details/anzeigentitel/7497-mitsubishi-lancer-evo-ix-gr-n-full-s
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník