
Je fyzicky náročnější řídit S2000, protože není na tak vysoké technické úrovni. Když sedíte ve WRC, vše je snadné a nijak fyzicky náročné.
S vozem S2000 musíte myslet a pracovat spolu s autem, abyste z něj dostali to nejlepší. S WRC jediné, na co musíte myslet, je rychlost. Mám rád tu další vývu, kterou představuje umění pracovat s autem, a to je i důvod, proč mě tak baví řídit historický Ford Escort Mk.II. Musíte zvládnout trakci a vše udělat sám, což mě baví. Nemám rád blbuvzdorné systémy, co usnadňují řidiči práci. Tak moc, jak mě baví řídit WRC kvůli ohromující rychlosti, tak rozhodně víc si ve skutečnosti fyzicky užijete jízdu s S2000.
WRC s obrovským kroutícím momentem motoru je velmi snadno ovladatelné plynem a brzdami. Můžete mu prostě naložit plyn ke zmeně směru a jen polechtat brzdy. S S2000, i když její zavěšení je na podobné úrovni, nejde změnit směr tak snadno a rychle. To dělá WRC snažší pro řízení pro amatéra. Když vezmete nějakého člověka na ulici, posadíte ho do WRC a dáte mu den tréningu, snadno se dostane na nějakých 70% možného. Ale až řízení na 99% až 100% odděluje muže od chlapců. V S2000 člověk z ulice bude mít velký problém řídit auto na 70%, protože se mu bude zdát, že auto nefunguje.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků