V první sekci:
Donnelly zvolil intermedia, ale nebyl s nimi spokojený. Navíc po ní změkčoval setup. Aaron MacHale probrzdil na RZ2. Derek McGarrity měl problémy s ruční brzdou. Kevin Kelleher, vedoucí enkař jednou probrzdil a poškodil mezichladič a chladič a navíc taky nezvolil ideálně pneumatiky. Stěžoval si i na nedotáčivost. Horší bylo, že nevěděl, zda dokáže dojet do servisu.
Druhá sekce:
Rally bičoval silný vítr, místy až kolem 150 km/h (tomu se mi nechce ani věřit) a déšť, co místy nepadal, ale letěl vodorovně. Boland bez problémů. Kevin Lynch měl hodiny ve vysoké rychlosti na RZ6. Gareth MacHale ztratil hodně, když mu větev rozbila stěrače a nic neviděl. Zde měl Donnelly už zmíněný defekt a dvoje hodiny. Na RZ6 se údajně odehrál i komický incident, kdy Lynch nejprve předjel Rautenbacha a pak udělal hodiny a zablokoval ho

Aaron MacHale měl potíže s launch control a chcípl mu kvůli tomu motor na startu. Kevin Kelleher do druhé sekce odstartoval, ale na RZ6 dělal hodiny. Mezi dvoujkolkami dělilo Tommyho Doyla od druhého Aarona Burkarta jen 1,3 sekundy. Doyle byl rychlejší, ale na konci RZ6 měl potíže s brzdami a se štěstím ustál výlet. Darren Gass urazil kolo. Derek McGarrity měl potíže se špinavými skly a musel zastavit a vyčistit je.
Třetí sekce:
Boland měl drobné potíže s launch control. Rautenbach na poslední sekci zvolil sněhové pneumatiky Pirelli pro Rally Ireland a velmi se to projevilo na jeho časech - pozitivně. Peadar Hurson na RZ9 hodně ztratil, ale neví se proč. Aaron MacHale o břeh zmáčkl výfuk. Gareth pro změnu ztratil něco defektem. Kevin Kelleher havaroval, do čela enek se tak dostal i přes potíže s turbem Damian Tourish. Burkart měl potíže s elektronikou a na Doyla ztratil asi 40 sekund. Tim McNulty odstoupil pro poruchu turba. Zítra možná nastoupí.
Info odtud:
http://www.rallynews.net/report_index.asp?rID=14Jedna zajímavost na závěr. Na webu Galway rally jsem našel nabídku pronájmu HANSu za 35 Eur/den.