Rally Norway 2009

Kdo z těchto jezdců bude na Rally Norway 2009 rychlejší?

Anketa končí za čtv 12.02.2009 18:13

Petter Solberg s Xsarou WRC 2006
16
57%
P.G. Andersson s Fabií WRC 2005
12
43%
 
Celkem hlasů : 28

Re: Rally Norway 2009

Nový příspěvekod PetrWRC » ned 15.02.2009 21:35

Koukám, že Prst měl asi stejnou češtinářku jako Brouk ... viz.



:D :D :D
PetrWRC
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 3385
Registrován: úte 01.01.2008 15:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Rally Norway 2009

Nový příspěvekod Karbonyl » ned 15.02.2009 22:28

Stejný ústav navštěvovali evidentně i Kopec (Deutschland 2005) a Filip (Turecko 2006) :)
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9510
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Rally Norway 2009

Nový příspěvekod sloní kýta » pon 16.02.2009 07:00

XYZ píše:To sloní kýta : Ty jsi viděl průběh Mt Tarabusova motoru, možná by jsi se nestačil divit :D :D :D :o

neviděl, docela by mne to zajímalo...pokud nepošleš křivku, tak aspoň písni hodnoty
S Urbany na věčné časy a nikdy jinak!
sloní kýta
A/7
 
Příspěvky: 2170
Registrován: pát 17.10.2008 14:58
Bydliště: JZ Chřiby

Re: Rally Norway 2009

Nový příspěvekod XYZ » pon 16.02.2009 08:11

Mt max 252 Nm, vzhledem k další mlčenlivosti pouze použitelný rozsah 5000 - 8500 rpm :o :o :o
XYZ
N/1
 
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 04.12.2008 20:12

Re: Rally Norway 2009

Nový příspěvekod sloní kýta » pon 16.02.2009 08:26

1) 252 Nm při kolika n/min
2) kolik Nm při 7000 n/min
3) kolik Nm při 6000 n/min
S Urbany na věčné časy a nikdy jinak!
sloní kýta
A/7
 
Příspěvky: 2170
Registrován: pát 17.10.2008 14:58
Bydliště: JZ Chřiby

Re: Rally Norway 2009

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 16.02.2009 12:56

XYZ píše:Mt max 252 Nm, vzhledem k další mlčenlivosti pouze použitelný rozsah 5000 - 8500 rpm :o :o :o


Vycházím-li z toho, že pro rozsah 5000-8500 rpm je potřeba mít maximum momentu (nebo číslo blízké) při spodní hranici, tak jednoduše vyjde, že při 5000 otáčkách a momentu 252 Nm by motor měl 179 Hp při 5000 otáčkách. Sám jsi řekl, že těch 252 Nm je maximum, takže to nemůže být víc (tipuju, že v těchto otáčkách je to méně). Rozsah výkonový tedy maximálně 179 - 272 koní (odhad)... Hmm, pokud se řekne, že použitelný rozsah je v rozptylu 1/3 maximálního výkonu, tak teda nevím, zda opravdu mluvíme o voze určeném k soutěžnímu či závodnímu použití...

Ostatně i tovární Abarth používá téměř výhradně krátkou skříň, kterou peugeoty téměř nepoužívají, a přesto Punto odjíždí z minimální rychlosti znatelně hůř.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Rally Norway 2009

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 16.02.2009 13:22

Třetí etapa, Loeb a Hirvonen jsou magoři :D

Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Rally Norway 2009

Nový příspěvekod Haryk » pon 16.02.2009 17:56

A přesto se najdou někteří (mnozí), co tvrdí, že je to nůůůůďo.
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Rally Norway 2009

Nový příspěvekod PLuto » pon 16.02.2009 17:57

Od počítače nebo z cateringového stanu v servisu se to tak může zdát ;)
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 24562
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Rally Norway 2009

Nový příspěvekod Haryk » pon 16.02.2009 18:21

Teda, mě se to líbí od obého a nejlíp, je-li to pod jednou střechou, byt plátěnou :-))
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

PředchozíDalší

Zpět na Sezona 2009

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků