S vloženým bezečnostním vozem nemám problém. Pluto a Kouďas tady mluví o případech, kdy se musí např. zastavit erzeta kvůli autobusu apod., kdy se pak opět pouští plovoucí předjezdec. Ano, tyto situace v tom dělají bordel a dokážou harmonogram zcela zbourat. Ale pokud vložený předjezdec pojede podle předem stanoveného harmonogramu a pole bude od začátku do konce ve stejném rozsetupu, není to zásadní vada. Jezdců se to nedotkne, oni pojedou podle furt na svůj čas jak doposud. Diváci to přežijí, protože se to opatření dělá kvůli nim, harmonogram bude odlišný pouze o to jedno bezpečnostní auto a že to nebude plynulé, to je holt nutná daň. Takové auto bude mít na erzetě větší manévrovací a operativní možnosti, než šmiglovec, ve které bude sedět někde sto metrů nad zemí delegát.
O dostatečném proškolení pořadatelů nemá cenu se bavit, to je základ a elementární záležitost. Ale podobně jako před nedávném u kampaně 4P budu kritický i ohledně dnešního vyjádření FASu, aspoň dokud nebude vidět, že se věci opravdu hýbou. "Prosíme poslouchejte pokynů pořadatele" je pěkná myšlenka, ale těžko poslouchat pořadatele, který od svých nadřízených neví, co má dělat, protože se žádné školení jednoduše nekonalo...