Tahle uvaha bude mit svoje mouchy, trochu se to odviji od toho, ze jsem si doted nesestudoval rady, atd. ... ale nejaky ten kritik se snad najde...a ja budu moct studium radu ulozit opet k ledu.
Lze "samodomo" privest k zivotu dalsi S2000 a zacit na tom vydelavat?Bylo, nebylo...
Pred par lety privedl k zivotu zajimavy projekt Steve Hill se svym spolecnikem Johnem Shieldsem. Byl to projekt nove netovarni S1600. Dali se totiz do stavby Alfy Romeo 147 pro tuto kategorii. Puvodni plan byl Alfu postavit pro britskou skupinu B, takze by stacila i na specialy WRC, ale vzhledem k popularite S1600 na "ostrovech" svuj plan prehodnotili. Koupili tedy jednu z okruhovych 147 pro BTCC a prestaveli na soutezak. Pochvalovali si zejmena vyborny motor, problem byl podvozek. Ale jeste vetsi byl problem, zda se podari ziskat homologaci... (italove jim, huzel, s homologaci nakaslali, takze penize vyletely kominem....pesek)
Dnes vzniklo jiz vetsi mnozstvi vice ci mene uspesnych "samodomo" S2000. Byl by, obdobnym stylem, problem privest k zivotu dalsi model?
Vzhledem k tomu, ze regule pro vozy WTCC jsou "podobne" vozum S2000...myslim po motoricke strance...bylo by dobre pouzit opet okruhovy special. Nabizi se Seat Leon. A ted bud upravit okruhovy motor (pokud to lze a byl by na slusne urovni) a nebo pokud to regule povoluji, pouzit koncernovy motor. Potom by se nabizela myslenka kontraktu s RGRS a nechat si u nich stavet motory co pouzivaji v Polu. Verim, ze by takovym "lakadlem" neopovrhli, ale zaridili by si kapacity pro nasi velkovyrobu. Nejvetsi orech by byl podvozek. No a to je zase vyhoda koncernu. Slysel jsem, ze kdyz automechanika zavedete v dilne pod Superb a pak pod Passat, tak nepozna rozdil. Samozrejme v ramci koncernu se vyuzivaji stejne podvozky. A myslim, ze je videt kam tim mirim.

Vznika zde klicova otazka c.2. A tedy, ma Fabia stejny podvozek s Leonem? Pokud ano, nebylo by nic snadnejsiho, nez zalizt do dilny "sprateleneho tymu", ktery ma Fabii S2000 a "osmazit" jeji podvozek. Pokud ne, a ani neni tak podobny, ze by slo ve velke mire "vybrakovat" FS2, bylo by dobre poohlednout se po Seatu, ktery ma stejny podvozek s Fabii. Jenze z toho by plynula neprijemnost, ze by si clovek musel dopiplat auto sam. Urcite nekdo bude chtit namitnout ze okruhovy vuz a vuz pro rally jsou jako nebe a dudy, ale proto sem psal na zacatku story o Stevu Hillovi. Evidentne to nebyl tak spatny napad.
Takze jeste popojedeme. Homologace. Je otazka, jestli by fabrika takovemu "konkurencne-sesterskemu" projektu pozehnala. Ale vzhledem k tomu ze se pozehnalo Polu, tak proc by ne Seatu, he?
Mame tedy dobre auto, dokonce i homologaci tak co dal? Propagace! Abysme mohli rozjet nalezity byznys... Treba u Fiatu si libovali, jak to sype. A ikdyz pripousteli uvahy o S2+, reklo se, ze S2 se ani omylem nevzdaji. Takze ukol cislo jedna, presvedcit potencialni zakazniky. Spousta jich bude mit zajem, uz pred prvnim startem. Vzpomente si kdy uz PLuto psal o zajmu A-Stylu o FS2! Ale nechcem troskarit, ale vydelat poradnej balik, ze jo? To znamena prodavat po desitkach.
Takze bude "tovarni" tym. 3 vozy, jezdecke obsazeni budiz pro ted libovolne, ale treti vuz bych nasazoval ve stylu BF Goodrich Drivers. Mistni borec ma vetsinou dobrou sanci neco zajet, nehlede na popularitu kolem tymu (fanousci, media). Jak jsem rikal, nejsme troskari, takze prezentace tymu by byla ve stylu Red Bull Racing F1. Tem nikdy tolik neslo o vysledky, jako o to byt videt....takze mega rauty apod. A o to jde. Bylo by dobre, zajistit pro to financni kriti od sponzoru...nabizi se Repsol, ktery vzdycky stal za Seatem, at byl kde byl... Mozna Telefonica? Taky drzela basu. No a samozrejme Red Bull. Sponzoruji skoro vsechno a vsude (i Seat ve WTCC), proc ne nas? Takhle silne sponzory...jo, co vic si prat. No, ale je pravda, ze ty finance tu trochu vidim jak hurvinek valku, takze prinejhorsim, se zajde do banky a splacet se bude z nastartovaneho byznysu. (pozn. je treba nezapomenout vypujcit o 100 milionu vic nez schramstne projekt, pac kdyby se to naahodou nepovedlo, tak at je s cim zdrhat

) Nicmene, cela vec ma jeden cil. Za malo penez (co nejvic veci voprat) , hodne muziky...
No a az se zacnou auta prodavat, tak bude spousta penez i na vlastni vyvoj.
Takze kde ma cela vec hacek?
(jo, je mi jasny, ze Kyta me prokleje za dalsi krabici

)