Vozy skupiny N

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod PetrWRC » pon 13.07.2009 16:38

Jasně, že je hydraulická ... viz. například homolog. listy desítky tady na straně 18 ;)
http://www.ralliart.co.jp/GRN/homologation/data/N5718-06_LancerEvo10.pdf

Příp. další tady ... http://www.ralliart.com/GRN/homologation.html
PetrWRC
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 3385
Registrován: úte 01.01.2008 15:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Honza H. » sob 18.07.2009 23:26

Může mně někdo objasnit, proč jsou tak málo vidět myšáci EVO VIII? Že jsou spíše k vidění EVO VII?
Uživatelský avatar
Honza H.
A/5
 
Příspěvky: 201
Registrován: pát 30.01.2009 23:10

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 18.07.2009 23:31

Tipl bych, že dost z nich změnilo logo na kufru...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Honza H. » ned 19.07.2009 01:14

Důvod?
Uživatelský avatar
Honza H.
A/5
 
Příspěvky: 201
Registrován: pát 30.01.2009 23:10

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Karbonyl » ned 19.07.2009 01:19

Přestavět stávající osmu na IX bylo pro mnohé asi výhodnější než kupovat nové auto. Všichni víme, co pak s tímto trendem udělalo Mitsubishi samotné.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Honza H. » ned 19.07.2009 01:29

Já se bohužel neřadím mezi všechny :D Může nepoučený ještě požádat o objasnění, co s tímto trendem Myšivbušáci udělali?
Uživatelský avatar
Honza H.
A/5
 
Příspěvky: 201
Registrován: pát 30.01.2009 23:10

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Karbonyl » ned 19.07.2009 01:48

V kostce zhruba tak: Aby Mitsubishi zabránilo těmto přestavbám a ztrátám na prodejích nových devítek, do homologačního listu napralo i různé příčky a výztuhy, které byly hlavním odlišovacím znakem od skeletu starší osmičky. Bohužel tato úprava homologace přišla až dodatečně, kdy už řada jezdců měla auta přestavená na Evo IX, kvůli nesplňující homologaci ale často byly posádky vyloučeny nebo vůbec nepřevzaty. Takže se to řešilo buď nějakými domácími partyzánskými úpravami tak, aby starý skelet vypadal jako ten nový z Evo IX, nebo majitelé starší auta k obrovské radosti přehodili zpět na Evo VIII.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 05.10.2009 15:15

Sice je tu článek od Karbonyla, ale přidám i odkaz na brožuru Tommi Makinena k Subaru Impreze STi TMR 2010:
http://www.tommimakinen.net/tommi-brochure2010.pdf
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod PetrWRC » sob 24.10.2009 20:26

Nevim, jestli už to tu nebylo, ale tady je pár fotek ze stavby Xka ... http://www.almrally.ru/alm-rally-team/mitsubishi-lancer-evolution-x
PetrWRC
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 3385
Registrován: úte 01.01.2008 15:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod tatrac » sob 12.12.2009 20:04

Když tak koukám na parametry nové Imprezy od Makinena, 590Nm krouťák mi příde jakože dost :shock:
Uživatelský avatar
tatrac
N/1
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 07.12.2009 17:19

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků