Vozy kategorie S2000

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod The Mask » čtv 03.12.2009 17:29

To je pekne carodejna fotka:) Takove zjeveni uprostred pouste:)
Uživatelský avatar
The Mask
N/1
 
Příspěvky: 60
Registrován: čtv 20.11.2008 17:07
Bydliště: Borová u Poličky

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Rizek » čtv 03.12.2009 17:45

Haryk píše:Kdo by si to kdy byl pomyslel, že si šejkové budou vozit zadky v "embéčkách" :o :lol: Na světě už není nic jak bývalo :roll:

Když mohou jezdit do Teplic do lázní, jako domů, tak Škodovky byly už to poslední, co jim k jejich image scházelo. :mrgreen:
Škoda and rally forever
Uživatelský avatar
Rizek
N/3
 
Příspěvky: 1039
Registrován: úte 19.02.2008 21:57

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Ondra WRC » čtv 03.12.2009 18:41

Grzyb a Rzeznik prezentovali Fabie S2000
Ondra WRC
N/4
 
Příspěvky: 2588
Registrován: pát 26.06.2009 12:13

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Haryk » čtv 03.12.2009 18:48

Řízku, ale v těch Teplicích do škodovky nesednou, ani kdyby to měl bejt jen takxík :P
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Rizek » čtv 03.12.2009 18:58

Bude další Škoda rally team?
Škoda and rally forever
Uživatelský avatar
Rizek
N/3
 
Příspěvky: 1039
Registrován: úte 19.02.2008 21:57

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Jan1000 » čtv 03.12.2009 20:24

Mirek Fric píše:O to ale vůbec nejde :)

Jde čistě o logiku. Tj. že nemá smysl kupovat něco, co nebude k užitku, resp. k minimálnímu za vysokou cenu.

O to jde a dost, ta logika nám právě trochu hapruje, na váze na jedné straně finanční náročnost, jak se můžeme domnívat, jde hlavně o to, že na nové S2000 teď asi nemá. Fiata nikdo asi nechce. Pronajímat si může i tu Fiestu nebo ne? (k té jasné výhodnosti Kronosu bych rád znal nějaká fakta)
A na druhou stranu garance něčeho co FIA ještě ani nerozhodla????
http://www.rally-mania.cz/news.php?id=8357

Ty tomu kamarádovi asi věříš, buch ví ale jak to kamarád slyšel, ale já pochybuji, že Tsjoen to přesne takto vnímá, neni to žádný začátečník. Pokud má s M-Sportem dlouhodobou spolupráci, tak nevim důvod proč by neměl teď dostat výhodnou nabídku i na pronájem. Myslím, že všeobecně daná fakta k té podmínce, pokud je vůbec reálná, dodávají hodně otazníků.

Jinak na druhou stranu teoreticky to garantovat asi jde: pokud to nepůjde přestavět kitem, tak třeba zpětným odkupem vozu S2000 M-Sportu a následné dodání nového WRC. To ale podle mě předpokládá být osvědčený loajální zákazník a mít finance alepsoň na ten základ, což je v tomto případě nové S2000.
racing.ford.com
Jan1000
A/5
 
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 15.01.2009 22:36

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Mirek Fric » čtv 03.12.2009 20:39

Bohužel v tom pořád hledáš něco v tom není.

Structo na S2000 finančně má, v tom takový problém není, ale samotnou S2000 nepotřebuje (Vergelle si může s trochou nadsázky dovolit koupit celý M-Sport). To je důvod oné podmínky přestavitelnosti. Tsjoen jezdí s WRC a s WRC hodlá jezdit i nadále. S S2000 startuje pouze na Ypres (v případě nákupu Fiesty zvažoval, že by ji vytáhl i jinam, jinak ne). Na Ypres jel a s nějvětší pravděpodobností opět pojede s Kronosem (sám o tom mluvil). Je to osvědčená cesta, má zde osobní kontakty a je to pro něho tuzemský tým, což je vždy jednodušší.

Nákup Fiesty byl podmíněný touhle podmínkou, protože Tsjoen a Vergelle v ní vidí nástupce svého Focusu WRC 08. Pokud by přestavět šla, tak ji koupí hned, pokud to není garantované, koupí ji prostě třeba za rok, až to jasné bude, nebo koupí třeba přímo WRC 1.6T. To je myslím celkem pochopitelné a to jsem se snažil říct.

Problém s neprodanými auty tkví spíš v tom, že nic nelze hromadit donekonečna a už teď jsou v týmu dvě nepotřebná auta a tímto by v podstatě přibylo třetí. Akorát s tím rozdílem, že by bylo úplně nové a jako takové dost drahá sranda na jedno dvě svezení...
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod tatrac » pon 07.12.2009 20:06

Nevíte, kde bych mohl sehnat co nejnovějčí verzi toho Homologation Regulations for Super 2000? Zajímaly by mně hlavně předpisy ohledně elektroniky, např jestli je možné používat drive by wire.

A potom mám ještě jinou otázku, která se týká keramického nátěru výfukového potrubí (narazil jsem na to v ceníku Protonu, který tu zveřejnil Mirek). K čemu je to dobré? Předpokládám, že se to používá kvůli tepelné ochraně všeho, co se nachází v blízkosti potrubí (protože má keramika malou tepelnou vodivost), ale nejsou tam pak nějaké problémy s vysokou teplotou potrubí pod touto keramickou vrstvou? protože potrubí se pak nemá jak chladit..
Uživatelský avatar
tatrac
N/1
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 07.12.2009 17:19

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod MichaelD » pon 07.12.2009 20:29

Důvodem může být vedení výfuku. Na to doplatil již tento Proton: http://www.s2000rally.com/car-detail.php?car=169
Mirek kecá ..., Vestakámo (-1000 Kč), spása vs. zpása, ...
Michael Daněk
MichaelD
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 979
Registrován: úte 17.02.2009 22:28
Bydliště: Liberec

Re: Vozy kategorie S2000

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 07.12.2009 20:36

Homologation regulations volně ke stažení nejsou. Každopádně drive by wire povolené není. Co se týče výfuku, tak nic víc nevím.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků