tatrac píše:Mno.. to je prave to.. v rally se variabilni casovani stejne nemuze nepouzivat.. Takovy ty veci jako presny davkovani a vyplach valce atd to je samozrejme pravda.. Ale spis nez na zvyseni vykonu jsem se docetl ze je to dobry na zvyseni tocivyho momentu v nizkejch otackach.. tj. v otackach kde se zavodni motor stejne nepouziva. Mno nechame se prekvapit jestli to nekdo pouzije
tatrac píše:Takže to, že výkon malinko vzroste do nějakých 4000 otáček stejně nikomu nepomůže, protože motor se používá v co nejvyšších otáčkách - tam, kde je max. výkon..
Mno snad to je aspoň trochu srozumitelné
Palivo vstřikované do válce pod vysokým tlakem tvoří lépe hořlavou směs, címž se dosahuje vyšší účinnosti motoru, vyššího výkonu a točivého momentu. Důležitá je také nižší spotřeba paliva, nižší hlučnost a menší emise dieselových motorů. Oproti jiným systémům je tlak paliva vytvářen nezávisle na otáčkách motoru a vstřikovaném množství paliva a je vždy dostatečný – právě díky zásobníku tlaku.
Jan1000 píše:Princip přímého vstřikování funguje podobně i u benzinu. Tak myslím, že se to používat bude a hodně.
tatrac píše:Co se týče toho přímého vstřikování, to je povoleno už u s2000 pokud je jím i sériová verze vybavena.
Haryk píše:CV? Nebylo by lepší HP, či ks?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků