Haryk píše:CV? Nebylo by lepší HP, či ks?
jak to chces pocitat na kusy?

Haryk píše:CV? Nebylo by lepší HP, či ks?
Petr Hejtmánek píše:No já nejsu motorář, ale myslím si že přimý vstřik benzínu a nafty sa dost liší. Hardware sice može byt dost podobný...
In internal combustion engines, gasoline direct injection is a variant of fuel injection employed in modern two- and four- stroke petrol engines. The petrol/gasoline is highly pressurised, and injected via a common rail fuel line directly into the combustion chamber of each cylinder, as opposed to conventional multi-point fuel injection that happens in the intake tract, or cylinder port.
In some applications, gasoline direct injection enables a stratified fuel charge (ultra lean burn) combustion for improved fuel efficiency, and reduced emission levels at low load.
tatrac píše:To, že jsou naftové motory Seatu tak dobré bych nehledal v přímém vstřikování.. A jak píše Petr Hejtmánek, dnes už neexistuje nafťák bez přímého vstřiku...
největší výhoda, tj. práce motoru s velmi chudou směsí při nízkém zatížení motoru se v rally nedá nijak uplatnit.
vyshi píše:Haryk píše:CV? Nebylo by lepší HP, či ks?
jak to chces pocitat na kusy?
tatrac píše:.. Napadá mě třeba to, že diesel má díky mnohem vyššímu kompresnímu poměru vyšší krouťák a tím pádem se maximální výkon posune do nižších otáček.. a nižší otáčky znamenají potřebu menšího množství vzduchu.. tj pokud tam napereme stejné množství vzduchu jako by potřeboval benzíňák pro dosažení stejného výkonu ve vyšších otáčkách, tj. maximum co dovolí restriktor, tak získáme o to vyšší výkon.. Ale touto teorií si nejsem vůbec jistej, to mě tak napadlotakže když mi někdo vysvětlí jak je to doopravdy budu jen rád
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků