Vozy skupiny N

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod tatrac » ned 13.12.2009 23:51

Ví někdo, k čemu slouží tohle? Je to vyvedený dopředu asi kvuli chlazení, ale na chladič se mi to zdá moc kratinká trubička..

Obrázek
Uživatelský avatar
tatrac
N/1
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 07.12.2009 17:19

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod PetrWRC » ned 13.12.2009 23:58

Podle mě to je chladič serva ...
PetrWRC
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 3385
Registrován: úte 01.01.2008 15:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod mikrob » čtv 24.12.2009 13:50

tohle je chlazeni na rizeni
mikrob
A/5
 
Příspěvky: 244
Registrován: pon 05.10.2009 08:11

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Karbonyl » pon 18.01.2010 18:15

Už i Prodrive homologoval a představil Imprezu s velkou dírou, interní označení N2010. Podrobnější informace ZDE.
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Walach » pon 08.02.2010 19:20

Anders Grondal na prohlídce Prodrivu :
play stupid games, win stupid prizes
Uživatelský avatar
Walach
A/6
 
Příspěvky: 1972
Registrován: čtv 18.12.2008 19:59
Bydliště: Valmez City

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Karbonyl » pon 08.02.2010 19:24

Když jsem viděl záběr v 1:15, tak jsem napřed myslel, že tam mají na špionáž rozebranou velrybu, a on to nakonec je Aston :lol:
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod PLuto » pát 12.02.2010 01:23

The state-of-the-art Subaru Group N car is due to be homologated 1st March, in time for Mexico. This is to feature several major improvements, including aluminium bonnet, lightweight windows, improvements to the turbocharger, water spray, and improved fuel retrieval from the fuel tank. Changes already homologated this year seen on Imprezas so far this year, have been different suspension bushes which improved handling, and of course the 33mm turbo restrictor.
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 24220
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Mirek Fric » pát 12.02.2010 07:41

Nechceš si s tím dát alespoň trochu práce a psát česky? Ne každý tomu rozumí... Navíc je tam jaksi opomenuta změna zadního diferenciálu, kdy všechny podely Imprez dostanou Torsen.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod Karbonyl » pát 12.02.2010 08:18

Dyť víš, jaký je Pluto technik (možná proto se taky přikláním za český překlad, to bude perla :lol: ).
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9501
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy skupiny N

Nový příspěvekod PLuto » pát 12.02.2010 10:59

Přes techniku je tu Mirek. Proto jsem to sem dal v originále v domění, že to přeloží někdo, kdo tomu rozumí ;)
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 24220
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků