Honza H. píše:Dneska je v Mladé frontě docela zajímavé celostránkové pojednání o Robertově nehodě a o bezpečnosti rally celkově (včetně Fabii chválícího minirozhovoru s Alexem Caffim)- rozhodně jde o vyváženější materiál než včerejší výkřik do tmy na idnesu.
Půlstránkový článek je i v Lidovkách - nepíšou celkem nic převratnýho, zajímavá je pouze citace Kresty: "Každé auto má svá specifika. Ať už špatné, nebo dobré. A na ta je třeba si zvyknout....Nelze říct, že by se naboural kvůli autu. Vždy za to může pilot, který jede rychleji, než podmínky a auto dovolují. Kubica údajně navíc neměl moc času si na auto zvyknout, takzvaně ho dostat pod zadek."
Více tisku jsem dneska nečetl
Abych doplnil dnešní informace tisku, tak Jakub Gerber si přeje, aby byl kokpit vozu zepředu lépe chráněný, aby takto jednoduše nemohly vnikat předměty. Na to mu oponuje Manfred Stohl v rakouském tisku, že on by žádné změny nedělal, že je auto na přední náraz velice dobře chráněné. Naopak hovořil o tom, že měl Kubica štěstí, že svodidla nešly dveřma, to už by nebyl mezi živými.