Jinak včera to bylo pěkné, i přes to, že jsme solidně zmokli na druhém Šumburku. Kousek před DM404 je parádní skákací horizont do zatáčky, za ním další hrb a brzdy do ostré levé. Tady špička fakt parádně v obou průjezdech. Ve druhém jel neskutečně Freddy na slickách v době, kdy už to bylo úplně mokré. Dole na brzdách v prvním průjezdu stavěli Černý a Gryc auta na přední kola. Crugnola s oblakem dýmu od kol
Na Vinci ve Střenicích největší show dělali Šlehy a Chuchala. Na to, že to tahají všude bokem, tak jedou celkem rychle

Sosnovou jsme stihli alespoň v TV u kámoše na chatě.
Co mě trochu zklamalo, tak historici. Bohužel jich na Šumburku jelo strašně málo, rozestupy kolikrát větší než pět minut a navíc většina jela fakt pomaličku (a když jeli za sebou, tak ani jedna pomalu jedoucí posádka tu rychlejší v kose, kde je místo, nepustila před sebe). V DM404, kde jsem byl jen na historiky, se odvázala snad jen posádka 130LR v barvách Barumu (bohužel si nepamatuju jména). O kousek za tím si kolem stromu skočili i někteří s auty, u kterých chápu, že v té kose nemohli předvádět nějaké velké boky, jako třeba Nedbis
Další věc je, že místy bylo opravdu šíleně vypáskováno. Chápu, že musí být vypáskována únikovka, ale proč musí být lidi 50 metrů daleko za výjezdem z vracáku na jedničku na straně, kam se probržděním nemůže dostat ani Copperfield? Přitom okolo po lukách pásky nebyly téměř žádné (ani tam, kde se loni záhadně objevily po zrušeném průjezdu).
No, ale to jsou jen detaily proti scéně z prvního průjezdu, kdy přímo na zmíněném skákacím horizontu nějaký důchodce o berlích vyrazil přecházet trať rychlostí šneka přímo před přijíždějícíma Lubošem a Martinou Pickovými. Stihl to, ale těsně...