od PLuto » ned 20.11.2011 18:53
No, já jsem naživo viděl MG jenom dvakrát - jednou na Ypres 2008 s Markem Higginsem a pak se Stuartem Jonesem na Bohemii. I podle mých dojmů, i podle debat se Stuartem to auto nebylo v základu špatné, ale prakticky tak, jak ho na začátku vytvořili, tak také zůstalo. Nedělal se žádný pořádný vývoj, žáné pořádné testování nastavení auta apod. Nějakou svépomocí se jim podařilo vyvinout evoluci motoru, ale nedokázali to dotáhnout k homologaci. MG S2000 ještě existují a většina z nich letos aspoň jednou jela...
Co se týče Corsy S2000, existují skutečně pouze dva vozy s označením 001 a 003, kam se poděla dvojka nevím. Starší exemplář, se kterým startoval poprvé Gareth MacHale a představila se i na Barumce s Andreasem Mikkelsenem, byla naposledy v Německu u Tima Stebaniho. Kam se poděla poté, kdo ví... Vůz s číslem 003 je neustále u řeckého dealera Opelu Kaltsounise v garáži... Každopádně i Corsa se příliš nepovedla, MSD tam přeskládali věci z MG a chtěli z automobilky Opel vytřískat peníze. To se jim nepodařilo, tak se dali do kolportu s Hankookem. Ti ale se spoluprací s něma spokojeni nebyli, čímž byl celý projekt odsouzen k zániku.