Karbonyl píše:P.G. Andersson chce dotlačit Proton do SWRC, kde by na šotolinových tratích měl větší šance. Malajský tým prý počítá se Švédém i pro příští rok, program celého týmu ale stále nepotvrzen.
Zatim je to jen jeden z nazoru, ktery se objevuje v zahranicnich forech, ale zadny dobry zdroj treba od Protonu to nepotvrzuje.
Nezda se mi ani, ze by PGA mohl nekoho nekam tlacit nebo takova rozhodnuti jakkoliv ovlivnovat
Ja se spis obavam, ze Proton ucast casem ukonci. Jejich auto potrebuje novy motor, ktery by mel tedy byt 1.6T, na ten vyvoj by potrebovali poradny balik, aby auto dostali do spicky. Stavajici vylepsovani soucasne Satrie podle me nemuze kvalit 207 nebo Fabie dosahnout. Utracet penize za chvost top 10 v SWRC nebo IRc asi Majace dlouho tesit nebude.. Zvlaste kdyz 1.6T S2000 nema u FIA podporu a pripravuje se nova kategorie N4T..
Me mrzi, ze PGA se u nich karierne zabiji, i soukroma Fabia by pro nej byla lepsi.. Taky je skoda, ze zustavaji sedet takovi talenti jako Atkinson, na ktere uz ted zapomina i VW. Pritom jeho rust byl znatelny..