Mirek Fric píše:Ještě jednou se vrátím nepřímo k té nehodě. Jeden z problémů je ten, že zatímco před deseti nebo ještě spíš před dvaceti lety byla auta velmi zábavná ve vracácích a pomalých zatáčkách na ručku a v těch rychlých úsecích zdaleka tak rychle jako dnes nejela, tak speciálně s S2000 to je přesně naopak. Z pohledu bezpečnosti diváků pak to snižování výkonů ze strany FIA je vlastně úplně kontraproduktivní, protože žene diváky tam, kde uvidí nějakou akci. U S2000 pak platí, že čím rychlejší a bláznivější místo to je, tím víc se divák baví a naopak ve většině klasických pomalých vraceček se spíš nudí a čeká na Bujáčka či historiky...
S tím se nedá nesouhlasit.
Prohlédl jsem si to video a jsem pro jeho zveřejnění, větší medializaci. Z výchovných důvodů, aby si všichni uvědomili, kam si mohou a nemohou stoupnout. Ta trajektorie byla když ne nepravděpodobná, přinejmenším hodně nečekaná.
Osobně bych si tam asi nestoupl, i když upřímně řečeno, ne z důvodu, že bych měl pocit, že je to místo nějak nebezpečné.
PS: Aby nedošlo k mýlce, tak zveřejnění např. videa z havárie Martina Semeráda považuji za hnus nejvyššího stupně.