Novikov
			
		


 , ale tohle prostě nebezpečné bylo. Nestandardní situace, kterou řády výslovně neřeší a proto ji řeší SK. Kdyby byl paragraf na všechno, co se v rally děje nebo neděje, tak jsou ročenky s předpisama tlustší než Ottův naučný slovník.
 , ale tohle prostě nebezpečné bylo. Nestandardní situace, kterou řády výslovně neřeší a proto ji řeší SK. Kdyby byl paragraf na všechno, co se v rally děje nebo neděje, tak jsou ročenky s předpisama tlustší než Ottův naučný slovník.



Haryk píše:Milerád, jen co se dozvím, který článek mezinárodních sportovních řádů Solberg porušil, viz. mé dotazy:
A co po něm chtěli? Nařídit povinné ubrání plynu po opuštění tratě? Jak definujou opuštění tratě a jak bude definováno dostatečné ubrání plynu, případně snížení rychlosti?
Navíc přidám omluvu hned poté, co budou potrestáni (nebo aspoň obdrží důtku) všichni, kteří na plnej plyn proletěli (stačí jenom letos) kolem havarovaného, nebo hořícího auta, bez náznaku zájmu o stav svých kolegů

 Takové výrazy používám na forech jen opravdu výjimečně, ale teď to podle mě sedělo a sedí.
  Takové výrazy používám na forech jen opravdu výjimečně, ale teď to podle mě sedělo a sedí.Jen pro doplnění, přidělování časů je zodpovědností ředitele rally.Tomáš píše:A za třetí: současně by ale měl někdo také trestat či řešit špatná (laxní) rozhodnutí komisařů ohledně přidělování časů

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků