To Tomáš ... nelíbí se Ti Tsjoen na Valais, ale zároveň "obhajuješ" restrikce ... ale přesně tohle se tam přece stalo ... pokud by Michelin musel prodat tu samou věc komukoliv, nikdo by si na nic nemohl stěžovat (druhá stránka věci je opravdu ta kontrola toho, co jsem ve skutečnosti dostal, ale na úrovni MS to řešitelný je).
Nerozumíme si ... Tvrdím, že na Valais nebyly restrikce, a přesto (nebo právě proto) docházelo v nerovnostem (v přístupu ke gumám) mezi špičkou -Tsjoen vs. ostatní. Na Monte jsou restrikce a alespoň co se týče špičky jsou podmínky rovné, stejně tak jsou rovné podmínky mezi "ostatními".
Petře, díky za parádní fota (nejen toto, ale i Poutota či Chardonneta - kde na to chodíš?!). Jinak k tomu boji o prvenství ve WRC 3 - po odpadnutí Poutota je Chardonnnet - při neúčasti Gilberta - jediným (ze dvou!), který ještě pokračuje. Vyhlášení třídy WRC 3 (i vzhledem ke startovce na Švédsko) se tak momentálně jeví jako těžkou minelou ze strany FIA .... ps: to tu uvádím samozřejmě jen proto, abych nevypadal jako nekritický příznivec FIA
To Tomáš: Možná si opravdu jen nerozumíme ... rozdílnej počet pneumatik platí i pro neprioritní jezdce s WRC - na Monte teda s WRC Bouffier a Maurin ... proč by jim měl někdo zakazovat použít minimálně ten stejnej počet ... tady už ta rovnost skřípe (a nebo jsem špatně pochopil ten "List 1 tyres")
Přiznám se, že až teď si přestávám být jistý, jak je to u Bouffiera a Maurina. Doposud žiju v domnění, že mají (v rámci gum) mít stejné podmínky jako Prokop či Kosciuszko. Ti "jiní" (slabší - neprioritní) wrc přeci kdysi mívávali čísla 51, 52 atd., není-li tak?! Zatím jsem žil v domnění, že se přeme o to, jestli mají (resp. mohou mít) stejné podmínky např. Neuville či Lappi. Nemám-li pravdu a pletu se, rád se v tomto omluvím ...
Vycházim ze ZU - strana 12, kde status P1 maj tovární týmy, WRC týmy a auta, který servisuje/provozuje továrna nebo WRC tým ... ale zcela jasno v tom teda taky nemám