Miloš-V píše:Auto jak už bylo řečeno, je to lepší než bylo za dob provozování továrnou, nicméně jen v mantinelech pravidel. Měl jsem možnost si to auto prohlídnout zblízka a pokud vím, nebolo tam nic 'černého', nebo jsem si toho alespoň nevšiml. Třeba ty brzdy - myslím si že podobné brzdy byly i ty dobové. Podvozek je tam nový, ale opět v rámci pravidel. Nehledě na to, že díly náprav jsou sériové, proto je tam koneckonců i nový podvozek. Bylo by prakticky nemožné postavit dobové áčkové nápravy. Motor je takovou snahou přiblížit se v rámci možností Ačkové specifikaci, ale dokonce není ani naplněná dobová homologace a její možnosti a to samé platí pro transmise. Netuším, jak je to s restriktorem, na to už sebedůkladnější prohlídka diváka v servisu nestačí.
Ty seš stejně klasik, prohlídnul jsem auto a nic černého jsem neviděl

Neříkám že Kalista jede podvod, ani si to nemyslím, ale tohle mě prostě rozsekalo jako nic...
