Vozy kategorie R5 (Rally2)

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod pelikan » stř 19.08.2015 19:42

On to myslím Hrabánek potvrdil v nějakém rozhovoru,tuším s Dolejšem.Neřekl,že za to mohou jen ráfky,ale zmínil jejich konstrukci. Samozřejmě mluvil o více věcech,které to mohli způsobit.
pelikan
N/2
 
Příspěvky: 675
Registrován: sob 12.12.2009 15:24

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod liposh » čtv 20.08.2015 18:49

...ovšem z fotek vyplývá, že ani jedna škoda nejela shakedown s těmi vícepaprskovými ráfky, ale všechny jely s těmi původními. Ty ráfky jsou taky součástí nějakých homologačních listů, či tak?
liposh
A/5
 
Příspěvky: 478
Registrován: úte 30.08.2011 18:56

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Mirek Fric » čtv 20.08.2015 20:16

Pierre Roche...

Obrázek
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Karbonyl » úte 08.09.2015 13:01

Wallenwein má druhou Fabii R5.

Obrázek
Karbonyl
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 9502
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod liposh » úte 08.09.2015 17:45

Ti se teda rozjeli :) Máme nějaké tušení, co s tím druhým autem plánují? Nějaká dlouhodobější domluva s někým?
liposh
A/5
 
Příspěvky: 478
Registrován: úte 30.08.2011 18:56

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Plhus » stř 07.10.2015 12:23

Marek Pléha - rally media
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4511
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Plhus » čtv 08.10.2015 19:35

Marek Pléha - rally media
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4511
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Plhus » pát 09.10.2015 19:02

Rumunská škodovka nepřekvapila:
Přílohy
001.jpg
Marek Pléha - rally media
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4511
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Plhus » úte 13.10.2015 20:48

header6.jpg



Engine: 4-cyl, 16v, transverse 1620cc.
Garrett turbo with 32mm restrictor | Gems ECU
Power/Torque: 280 hp (approx) @ 7500rpm
450 Nm (approx) @ 7500rpm
Transmission: Sadev 5-speed sequential
Mechanical diff front & rear with AP coupling
Suspension: MacPherson strut, all-round
Öhlins dampers | Docal subframes
Brakes: AP 4-pot calipers front & rear.
Ventilated disks: Asphalt: 355mm | Gravel & snow: 300mm
Wheels: Asphalt: 18 x 8’ | Gravel: 15 x 7” | Snow: 16 x 5”
Shell: All steel chassis with fiberglass/carbon moulded wings & panels
High-tensile FIA certified Swedish steel cage
Dimensions: Length: 3740mm | Width: 1820mm
Height: 1490mm (depending on set up)
Wheelbase: 2470mm | Weight: 1230kgs (min)
Interior: Seats: Sparco ADV Elite
Harnesses: Sparco Ultralight
Extinguisher: Lifeline Zero ZERO FIA system + hand-held
Marek Pléha - rally media
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4511
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie R5

Nový příspěvekod Plhus » úte 13.10.2015 20:56

Zajímavé je, že podle té fotky jsou ty auta hodně rozdílné...kaplička, křídlo, zrcátka, zámky kapoty..
Marek Pléha - rally media
Uživatelský avatar
Plhus
S2000
 
Příspěvky: 4511
Registrován: úte 01.01.2008 13:59
Bydliště: Zlín

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron