Mirek Fric píše:Stále stejný dotaz jako na Šumavě. Proč je u výsledků u každé poškozené spojovačky, uraženého zavěšení atd. napsaný technický problém?
Stále stejná odpověď - jak to mám od počítače vědět, co skutečně se tam stalo. Ten díl se může poškodit naražením do břehu, ale může to být i kámen v cestě nebo něco podobného. Vždycky je to technická závada, pak je jen otázkou, jak moc tomu napomohl jezdec
Nikoli, není to technická závada. Je naprosto jednoduché řešení. napsat prostě jen "ohlá spojovačka" a nepsat k tomu nic víc. Jestli to byla TZ nebo jezdecká chyba jde doplnit kdykoli později. Tím, že tam napíšeš TZ, tak už právě píšeš informaci, kterou neznáš a která bude z 50% špatně (v případě spojovačky spíš téměř 100% špatně).
Budeš se divit, ale tohle je následek dlouhodobých zkušeností s výsledky. V minulosti se totiž řada posádek ozývala, jestli by bylo možné k důvodu napsat, že to byla technická závada a ne havárie - na výsledky se totiž dívají jejich rodinní příslušníci, kteří technice moc nerozumí... Proto to mám jasně dané - havárie nebo technická závada. Jedinou výjimkou je urvané kolo...
Ale evidentně máme každý jiný názor na výklad slova "technická závada".