Haryk píše:k přidělenejm časům:
FIA, která má na každou podložku a šroubeček v autě podrobnej výkres a manuál nedokázala dosud přijít na rozumnej způsob, jak přidělovat časy na zrušenejch erzetách, dřív, kdy se jezdilo v minutovejch rozdílech to ani moc nevydilo, ale pokud současný sprinty jezděj ve vteřinách, nebo desetinách, to nechávaj na třech lidech, který to fakt tahaj z klobouku a podle nálady a sympatií, celosvětová organizace s monopolem na motorsport by asi měla mít lepší systém, než má krasobruslení a gymnastika
A já k tomu můžu říct jediné - naštěstí. Protože kdyby se o něco takového FIA pokusila, tak z toho vyjde nepoužitelný paskvil. Viděl jsem, co jeden z jejich hlavních umělců Uwe Schmidt předváděl na Jänneru, když na to měl udělaný vlastní vzorec, který přepočítával koeficienty a časy z předchozích odjetých RZ a pak podle něj vypočítával časy v dané RZ. Tento systém vůbec nebral v potaz možné rozdílné podmínky, defekty apod... Navíc, časy přiděluje ředitel soutěže. A takhle je šance, že aspoň na některých soutěžích (nejen mimo MS) jsou rozumní ředitelé, kteří dokáží časy přidělit citlivě.