Vozy kategorie GT

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekod Mirek Fric » sob 12.03.2016 23:22

Něco k Abarthu

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Z obrázků je patrná jedna výhoda proti Porsche - Abarth má všechna čtyři kola stejně velká a pobere dvě rezervy. U Porsche defekt znamená prakticky konec závodu. Krom toho má Abarth zjevně standardní FIA 18" kola.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekod Mirek Fric » pon 20.06.2016 17:21

Podle předpisů pro naši národní třídu Porsche GT ýkon auta není ve skutečnosti omezený na 400 koní, ale na zhruba 430 koní (300 kW s velmi širokou tolerancí 5%). Velmi podivný způsob omezení ponechávám bez komentáře, protože k tomu jsem se už vyjadřoval.

Národní předpisy dále stanoví maximální objem na 3,6 litru. V tomhle ohledu mi přijde přinejmenším zarážející, když sám tým v tiskovce mluví o tom, že má objem 3,8 litru...

Naše předpisy umožňují pro takto silné auto minimální prázdnou hmotnost 1240 kg, s posádkou a palivem alespoň 1400 kg, což je mnohem méně než předpisy FIA. Předpisy FIA totiž stanoví hmotnost bez posádky a jejího vybavení na 3,4 kg/Hp, tzn. pro auto s výkonem 430 koní minimálně 1460 kg bez posádky (o 220 kg víc než české předpisy). Za tímto účelem české předpisy umožňují použití karbonových kapot, dveří, nárazníků atd. Předpisy FIA R-GT umožňují jen sériové díly (nepovolují ani okruhové cupové dveře) a jedinou výjimkou jsou nárazníky, u nich ale připouští jen sklolaminát nebo polyester, nikoli karbon.

Rozhodně toho je víc, nestudoval jsem to všechno. Píšu to proto, že mi opravdu vadí, když někdo o svém autě tvrdí, že to je R-GT, když to vůbec není pravda a taky samotný fakt, že si jeden tým vytváří předpisy sám pro sebe.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekod Čejda » stř 22.06.2016 13:52

U nás to vždy bylo jinak a ne každému se měří stejným metrem. Poslední modely 997 GT3 měli motor 3,8, nicméně třeba 997 GT3 RS měla 3,6 a první verze 997 GT3 také jen 3,6. Ale pokud se sám hlásí k tomu že má 3,8 tak se není o čem bavit a auto nedopovídá předpisům. Je pravda že Pechovo auto jede o mnoho více než auto od Thuthila se kterým jel Delecour.
Fan of Petter Solberg
Uživatelský avatar
Čejda
A/5
 
Příspěvky: 327
Registrován: čtv 27.11.2008 22:47
Bydliště: Mariánské Lázně

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekod lubos » stř 22.06.2016 18:22

Čejda píše:U nás to vždy bylo jinak a ne každému se měří stejným metrem. Poslední modely 997 GT3 měli motor 3,8, nicméně třeba 997 GT3 RS měla 3,6 a první verze 997 GT3 také jen 3,6. Ale pokud se sám hlásí k tomu že má 3,8 tak se není o čem bavit a auto nedopovídá předpisům. Je pravda že Pechovo auto jede o mnoho více než auto od Thuthila se kterým jel Delecour.


O aktuálních poznatcích Tě odkazuji na můj příspěvek ve vláknu k Agrotec Rally.
lubos
A/5
 
Příspěvky: 313
Registrován: pát 09.05.2014 13:56

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekod Walach » stř 22.06.2016 18:29

Aktuální poznatky super, ale v takovémto rozsahu prakticky nicneříkající :)
play stupid games, win stupid prizes
Uživatelský avatar
Walach
A/6
 
Příspěvky: 1972
Registrován: čtv 18.12.2008 19:59
Bydliště: Valmez City

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekod pelikan » čtv 23.06.2016 23:05

Ve světle výše napsaného tak předpokládám, že Pech s tím autem pojede jen doma a venku se neukáže a to navzdory předsezoním rozhovorům.
O to více nechápu krok směrem Porsche(ano má to hezký zvuk a hezky se na to dívá). Vůbec mi také není jasné proč kupovali auto z venku, které stejně předělali na verzi která neodpovídá předpisům RGT.
pelikan
N/2
 
Příspěvky: 675
Registrován: sob 12.12.2009 15:24

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekod PetrWRC » pát 24.06.2016 06:16

Mě by teda rozhodně taky zajímal ten lubosův postřeh - na nakousávání tu je ve fóru někdo jinej :twisted: Před sezonou byl plán myslim komplet MČR + asi 3 starty venku v RGT ... MČR si měl platit Pech a starty venku Invelt - aspoň to tak prezentovali. Jestli se na základě nevypsání RGT Cupu rozhodli nakonec to auto jako RGT neudělat ... ale původně prohlašovali, že auto bude přestavěný z tý německý specifikace na RGT.
PetrWRC
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 3385
Registrován: úte 01.01.2008 15:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekod Haryk » pát 24.06.2016 07:53

on taky Zeltner tvrdil, že auto prodává kvůli tomu, aby ho podle německejch předpisů na letošek (tuším, že se měly blížit RGT Cupu) nemusel předělávat a kazit, takže jsem byl taky zmatenej, když pak z Plzně zaznělo, že s tím ten RGT Cup chtějí jet
Bezpečnost muší bejt, i kdyby měly obratle praskat!
Haryk
N/4
 
Příspěvky: 2725
Registrován: sob 05.01.2008 05:12

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekod PLuto » pon 27.06.2016 13:07

PetrWRC píše:Mě by teda rozhodně taky zajímal ten lubosův postřeh - na nakousávání tu je ve fóru někdo jinej :twisted: Před sezonou byl plán myslim komplet MČR + asi 3 starty venku v RGT ... MČR si měl platit Pech a starty venku Invelt - aspoň to tak prezentovali. Jestli se na základě nevypsání RGT Cupu rozhodli nakonec to auto jako RGT neudělat ... ale původně prohlašovali, že auto bude přestavěný z tý německý specifikace na RGT.


RGT Cup samozřejmě vypsaný je. Akorát ho nikdo nejede...
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 24286
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Vozy kategorie GT

Nový příspěvekod Mirek Fric » úte 13.09.2016 11:17

Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12719
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

PředchozíDalší

Zpět na Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků