


Z obrázků je patrná jedna výhoda proti Porsche - Abarth má všechna čtyři kola stejně velká a pobere dvě rezervy. U Porsche defekt znamená prakticky konec závodu. Krom toho má Abarth zjevně standardní FIA 18" kola.
Čejda píše:U nás to vždy bylo jinak a ne každému se měří stejným metrem. Poslední modely 997 GT3 měli motor 3,8, nicméně třeba 997 GT3 RS měla 3,6 a první verze 997 GT3 také jen 3,6. Ale pokud se sám hlásí k tomu že má 3,8 tak se není o čem bavit a auto nedopovídá předpisům. Je pravda že Pechovo auto jede o mnoho více než auto od Thuthila se kterým jel Delecour.
PetrWRC píše:Mě by teda rozhodně taky zajímal ten lubosův postřeh - na nakousávání tu je ve fóru někdo jinejPřed sezonou byl plán myslim komplet MČR + asi 3 starty venku v RGT ... MČR si měl platit Pech a starty venku Invelt - aspoň to tak prezentovali. Jestli se na základě nevypsání RGT Cupu rozhodli nakonec to auto jako RGT neudělat ... ale původně prohlašovali, že auto bude přestavěný z tý německý specifikace na RGT.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků