Ale já neměl na mysli nějaký soukromníky, ale RedBullem koupený a placený a možná do Rakouska přestěhovaný tovární tým. Něco jako tehdy netovární Citroen s Loebem za volantem. Ale rozumím tomu co myslíš.
Problém by byly předpisy pro rok 2017, pokud je dobře chápu tak netovární týmy nebudou moci provozovat auta podle specifikací 2017. Tedy asi ani DMack s Fordem2017 nebude.
Nebo tato situace donutí FIA ke změně?
Ogi je teď velmi zajímavou figurou na šachovnici. Může skončit, ale tomu nevěřím, je furt celkem mladej.
Ford nemá oznámenou sestavu, ale podle mě na něj mít nebude viz.foto

Citroen má jezdce pod smlouvou,ale chápu že vyplatit mladýho Lefevbra nebo Breena možná za to stojí. Otázkou je zda je možný návrat, tehdejší odchod v klidu nebyl, si myslím
Hyundai má dokonce čtyři jezdce. Tam by podle mého šel z kola ven Abbring. Zase už.
A Toyota, je stejný otazník jako před nějakou dobou Hyundai.
Může si tedy dovolit šampionát WRC přijít o takové jezdce jako ty ze sestavy VW?