lubos píše:V celém tom mumraji po odchodu z rally sportu hrají podstatnou roli odbory a ty se ptají, kolik bude stát ukončení činnosti a jestli neexistuje "vytěžit" z odchodu nějaké €. Čistě technicky: auta (jakákoliv specifikace) se sešrotují nebo pošlou do muzea, logistické zázemí se vyveze na skládku a zaměstnanci se propustí (bohužel/bohudík s odstupným; a že jde o specialisty, kteří jsou finančně jinde než montážníci z linky). Sečteno, podtrženo ....? Tak proč nedat zelenou nabídce RB na odkoupení. Můj kamarád mně naučil těmto počtům: mít a nemít 100,- Kč znamená přijít o 200,- Kč. V tomto případě chtě nechtě musíme na stranu mínus položit cenu sešrotovaného auta/aut, skládkovaného zázemí a výplat mechanikům; plus je nabídka RB. A toto asi není ta finanční bilance, kterou odbory chtějí slyšet.
Vůbec nemáš ponětí, jak to u Volkswagenu funguje a jakým způsobem se tam uvažuje. Představenstvu vůbec nejde o to, kolik peněz se tam proinvestovalo či jestli za to ještě něco dostanou. V těch jejich rozpočtech je tohle nepodstatné. Vedení se jenom chce zalíbit akcionářům v současné elektro-ekologické lobby. Pokud by opravdu chtěl Red Bull provozovat nové Volkswageny, musel by na to jít s úplně jinou přesvědčovací taktikou, než uvažuješ ty. Podle mě jediná šance je, aby to fungovalo obdobně, jako momentálně M-Sport a Ford - tzn. značka se v tom oficiálně neangažuje, ale neoficiálně významně zmíněný tým podporuje všemi možnými prostředky. Podle mě má Red Bull šanci na úspěch tak 10%. A to jen proto, že se kolem motají lidé, co vědí na to, jak vedoucí představitele VW Group přesvědčit. Jinak by ta šance byla téměř rovná nule...