To rozuzlení je logické. RedBull ani VW nemají zájem na tom, aby ta auta po čtyřech titulech prostě jen jezdila někde v poli. Jediný smysl nějakého pokračování je ve vyhrávání. Nějaká občasná bedna je z pohledu marketingu pořád jen velký neúspěch v porovnání s předchozími továrními léty.
Chybné uvažování,ne z tvojí strany. Vždyť VW přece odešel, tak jediný kdo by případně prohrál by byl řidič privátního VW s křídly od RB. A pak si také myslím, že pokud by jedním z žokejů byl Mikkelsen tak by ty výsledky mohli být více než slušné, viz. kolik bodů získal on sám ve mezi týmy. Holt Škoda.
Tak to právě není. Je relativně jedno, pod čími křídly VW Polo WRC pojede. Když po čtyřech titulech nebude VW Polo vyhrávat, tak je marketingový přínos prostě jednoznačně negativní.
Kris dnes testoval na Monte. Tahle jizda je uz vazne peklo Btw. Stihnul to vecer i celkem slusne zahodit, takze test se vsim vsudy... https://youtu.be/90_6tm4CdBo
To je fake, jen znovu nahrané staré video. Tento celý youtube profil radši ignorujte. Pravé video Ogiera je z testů na Švédsko. Na Monte Carlo bude testovat až po novém roce.
• Corsica 6th-9th April (Tarmac) • Italy 7th-11th June (Gravel) • Poland 29th June-2nd July (Gravel) • Finland 27th-30th July (Gravel) • Germany 17th-20th August (Tarmac) • Spain 5th-8th October (Tarmac/Gravel)
Také M-Sport by v průběhu měl v průběhu roku nasadit tři auta, na Monte se to ještě asi nestihne. Za volantem by se měl objevit Elfyn Evans, Camilli se přesunuje naopak místo Elfyna do R5.