Stránka 1 z 2

Josef Sedláček

Nový příspěvekNapsal: čtv 21.02.2008 16:18
od PLuto
Jeden z největších favoritů skupiny A v MMČR 2008.

Re: Josef Sedláček

Nový příspěvekNapsal: čtv 21.02.2008 16:21
od Karbonyl
A jak by řekl pan Ota... "No a dál?" :D

Re: Josef Sedláček

Nový příspěvekNapsal: čtv 21.02.2008 16:39
od PLuto
Fotografie z dnešního testování:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Josef Sedláček

Nový příspěvekNapsal: čtv 21.02.2008 17:11
od Giro
Konečně dostane Pepa do ruky pořádné auto. Podle mě jednoznačný favorit skupiny A.

Re: Josef Sedláček

Nový příspěvekNapsal: čtv 21.02.2008 18:37
od Romcek
ta R3 nevypada spatne. i kdyz auta z kategorii S1600 se me libi vic a to diky rozsireni blatniku i decentnimu kridlu

Re: Josef Sedláček

Nový příspěvekNapsal: čtv 21.02.2008 18:58
od Firestone
Mam jeden technicky dotazek... Ten vydech (nebo jinak me napad odsavaci otvor - viz obrazek c.5 - http://www.autosport.cz/img/fotografie/ ... e6a6e4.jpg ) slouzi JEN pro aerodynamicke ucely, nebo pro odvod tepleho vzduchu z prostoru brzdicu? Ci treba kombinaci oboji :)

Re: Josef Sedláček

Nový příspěvekNapsal: čtv 21.02.2008 19:54
od Mirek Fric
Podle mě je to čistě pro odvod tepla od brzd.

Re: Josef Sedláček

Nový příspěvekNapsal: pát 22.02.2008 09:23
od meca
videl bych to na oboji, v podbehu se ti vytvori vzduchova kapsa, ktera snizi pritlak, samo s tim teplem ale nasatej vzduch musi unikat pryc.

Re: Josef Sedláček

Nový příspěvekNapsal: sob 23.02.2008 12:40
od Firestone
Tak me to prave napadalo - jako dalsi funkce. Ze to napr. spolecne s difuzorem zvysuje pritlak vozu k vozovce.

Re: Josef Sedláček

Nový příspěvekNapsal: ned 24.02.2008 22:10
od lesta
je to odvod vzduchu od brzdy mam na cliu to samé jen mě chybí ty krásné brzdy a motor bude mít určitě víc jak 200 koní!