Martin Prokop

Re: Martin Prokop

Nový příspěvekod Walach » úte 26.01.2016 11:36

Je to ubrečené až běda.
Brečí, že Volkswagen má nejlepší auto a nejlepší jezdce, protože tam dávají nejvíce peněz. Brečí že Peugeot ovládl Dakar, že využil pravidel (mimochodem, nebyly ty pravidla pro všechny stejné?), že tam šli s velkým rozpočtem. Proboha, cry me a river.

Obrázek

Vždy tady bude někdo kdo má velký rozpočet, udělá nejlepší auto a najme si ty nejlepší lidi. Silnější pes mrdá, se stim smiř.
Pro mě za mě klidně ať jde o třídu níž zkusit o něco bojovat. Třeba uslyšíme nářky na něco jiného, a že se určitě něco najde...
play stupid games, win stupid prizes
Uživatelský avatar
Walach
A/6
 
Příspěvky: 1954
Registrován: čtv 18.12.2008 19:59
Bydliště: Valmez City

Re: Martin Prokop

Nový příspěvekod PetrWRC » úte 26.01.2016 17:17

Když bych se měl vrátit k zmíněnejm hendikepům ... řekněme formou zátěže např. ... kde je ta hranice pak? Ogier bude dominovat a daj mu +20kg hendikep - pořád ale bude vyhrávat, ne tolik, ale bude. Tak mu nandaj dalších dvacet - už to bude plus mínus, ale ani tak to pořád nebude vycházet, tak mu tam naloží imaginárního třetího člena posádky (60kg). To je jako ta správná cesta? To snad nemůže sportovec říct tohle - nevim jak Prokopa, ale mě by rozhodně takový poražení toho nejlepšího netěšilo, ale ať si každej sáhne do svědomí, zase by ten dotyčnej mohl řikat, jak porazil Ogiera v rovnym boji (historie se neptá a v tabulkách to tak bude).

To za chvilku můžou mít nejlepší fotbalový týmy širší bránu o 5 metrů, brankáře, co může hrát jen nohama ...

Že jsou ty závody pak na špičce nuda - možná ano a spíš ano ... i když třeba teď na Monte Meeke dokázal, že to jde ;)
PetrWRC
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 3381
Registrován: úte 01.01.2008 15:14
Bydliště: České Budějovice

Re: Martin Prokop

Nový příspěvekod Čejda » stř 27.01.2016 08:35

Slova Martina, že to není těmi jezdci, ale jen autem mě dost vadí. Ať si koupí Loňské Polo a zajede 4. místo za továrními Volkswageny, pak tomu budu věřit.
Ale všichni víme že k tomu aby byl člověk mistr světa musí mít nejlepší auto, nejlepšího možného spolujezdce, nejlepší podmínky, nejlepší inženýry a samozřejmě sám musí patřit mezi absolutní špičku na všech površích. Pokud se to všechno sejde tak prostě bude vyhrávat závody a šampionáty.

Exkluzivita WRC je kravina jak vrata. Nicméně WRC je nejvyšší kategorie a měli by tam být nejlepší auta a automobilky by měli mít možnost postavit nejlepší možné auto jaké umí. Chtělo by to více výrobců pneumatik než jen Michelin, dvě auta na Pirelli a jedno auto na Dmacku. Podpora soukromníků nikdy žádná nebude, ani ze strany továren tak ze strany FIA.

Souhlasil bych i s tím aby se z R5 stala nejvyšší kategorie. Raději se totiž podívám na jednoho Evanse, Tempestiniho nebo Grondala s R5 než na deset Bertelliů s WRC......
Fan of Petter Solberg
Uživatelský avatar
Čejda
A/5
 
Příspěvky: 327
Registrován: čtv 27.11.2008 22:47
Bydliště: Mariánské Lázně

Re: Martin Prokop

Nový příspěvekod jonas3 » stř 27.01.2016 08:47

Pánové, nechci vám brát iluze, ale udělat z R5 nejvyšší kategorii neřeší zhola nic. Kdyby to šlo, a zítra ráno se zrušilo WRC a nejvyšší kategorií by byla R5 ve stávajících předpisech, tak se stane to, že továrny/výrobci do této kategorie začnou pumpovat peníze, naženou tam nejlepší jezdce, inženýry, hostesky... a vyždímají z pravidel vše co půjde. A je to všechno jako dřív, protože je jedno, jak se nejvyšší kategorie jmenuje a podle jakých pravidel se řídí. Důležité je, že je to nejvyšší kategorie a proto ji potřebují výrobci z marketingových důvodů a proto se jí budou naplno věnovat.

PS: Ke skuhrání Martina se už ani nevyjadřuji, sice si ho vážím, rád ho sleduji, ale tohle už je to od něj takový kolorit, který jsem přestal raději vnímat (před rokem, dvěma?). Je mi tím k smíchu.
Valach v Liberci
Uživatelský avatar
jonas3
A/5
 
Příspěvky: 176
Registrován: sob 13.11.2010 11:42
Bydliště: Liberec / Otrokovice

Re: Martin Prokop

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 27.01.2016 09:48

jonas3 píše:Pánové, nechci vám brát iluze, ale udělat z R5 nejvyšší kategorii neřeší zhola nic. Kdyby to šlo, a zítra ráno se zrušilo WRC a nejvyšší kategorií by byla R5 ve stávajících předpisech, tak se stane to, že továrny/výrobci do této kategorie začnou pumpovat peníze, naženou tam nejlepší jezdce, inženýry, hostesky... a vyždímají z pravidel vše co půjde. A je to všechno jako dřív, protože je jedno, jak se nejvyšší kategorie jmenuje a podle jakých pravidel se řídí. Důležité je, že je to nejvyšší kategorie a proto ji potřebují výrobci z marketingových důvodů a proto se jí budou naplno věnovat.


Souhlas s tím, že vytvoření top kategorie z R5 by náklady v téhle třídě určitě zvedlo, byť by se to asi nemohlo rozběhnout až tak moc. Přeci jen u R5 funguje docela rozsáhlý systém kontroly cen. Samozřejmě není stoprocentní, ale pořád například zanáší do homologovaných parametrů i cenu dílů, kterou potom už nejde libovolně navyšovat a také hodně omezuje vývoj. Počet žolíků je velmi malý a rozprostřený primárně do tříletých cyklů. Samozřejmě automobilky utratí tak velký balík, jaký mohou, ale přeci jen nemohou soukromníkům utéct tak moc.
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Martin Prokop

Nový příspěvekod LucOut » stř 27.01.2016 10:42

Čejda píše:Slova Martina, že to není těmi jezdci, ale jen autem mě dost vadí. Ať si koupí Loňské Polo a zajede 4. místo za továrními Volkswageny, pak tomu budu věřit.
Ale všichni víme že k tomu aby byl člověk mistr světa musí mít nejlepší auto, nejlepšího možného spolujezdce, nejlepší podmínky, nejlepší inženýry a samozřejmě sám musí patřit mezi absolutní špičku na všech površích. Pokud se to všechno sejde tak prostě bude vyhrávat závody a šampionáty.

Exkluzivita WRC je kravina jak vrata. Nicméně WRC je nejvyšší kategorie a měli by tam být nejlepší auta a automobilky by měli mít možnost postavit nejlepší možné auto jaké umí. Chtělo by to více výrobců pneumatik než jen Michelin, dvě auta na Pirelli a jedno auto na Dmacku. Podpora soukromníků nikdy žádná nebude, ani ze strany továren tak ze strany FIA.

Souhlasil bych i s tím aby se z R5 stala nejvyšší kategorie. Raději se totiž podívám na jednoho Evanse, Tempestiniho nebo Grondala s R5 než na deset Bertelliů s WRC......


Tak to se raději podívám na Ogiera, Latvalu, Mikkelsena, Meeka, Ostberga, Neuvilla atd. ve WRC než na kteréhokoliv zmíněného s R5. Bertelli je špatnej příklad, takových tam nejezdí mnoho, v R5 jich je daleko víc.

Jinak co se atraktivity WRC týče, výsledkově je to asi trochu nuda, alespoň v boji o titul a vítěze rally, ale pro diváka u trati dle mého nemá v žádném jiném šampionátu konkurenci.

Abych nebyl offtopic, tak musím souhlasit s těmi, které Martin svými prohlášeními už před nějakou doubou přestal bavit.
Uživatelský avatar
LucOut
A/5
 
Příspěvky: 288
Registrován: pát 04.01.2008 18:13
Bydliště: Doksy

Re: Martin Prokop

Nový příspěvekod Mirek Fric » stř 27.01.2016 10:47

LucOut píše:Jinak co se atraktivity WRC týče, výsledkově je to asi trochu nuda, alespoň v boji o titul a vítěze rally, ale pro diváka u trati dle mého nemá v žádném jiném šampionátu konkurenci.


Souhlas
Mirek Fric
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 12720
Registrován: úte 01.01.2008 14:24

Re: Martin Prokop

Nový příspěvekod Čejda » čtv 28.01.2016 07:37

LucOut: Já se samozřejmě podívám také raději na špičku WRC, ale Bertelli, Protasov, Re a jiní kteří se občas objeví, to je docela bída na pohled zvláště když vidíš jak oproti nim jedou ostatní WRCaři. To se opravdu raději podívám třeba na Kajta nebo Breena a jím podobné s R5.
Fan of Petter Solberg
Uživatelský avatar
Čejda
A/5
 
Příspěvky: 327
Registrován: čtv 27.11.2008 22:47
Bydliště: Mariánské Lázně

Re: Martin Prokop

Nový příspěvekod PLuto » čtv 28.01.2016 19:47

Zrovna Protasova bych úplně nepodceňoval, za poslední roky se celkem hodně zlepšil a určitě se na něj dá dívat.
PLuto
www.AutoSport.CZ
www.AutoSport.CZ
 
Příspěvky: 23011
Registrován: úte 01.01.2008 00:00
Bydliště: Zlín

Re: Martin Prokop

Nový příspěvekod Mates » čtv 28.01.2016 22:40

Při vší úctě k panu Prokopovi...on by Ogiera neporazil ani kdyby jel s továrním Polem proti Ogierovi se soukromou R5...někoho se možná dotknu, ale mně přijde, že nadvláda Ogiera je snad ještě markantnější než ta Loebova. Určitě ne co do počtu titulů, ale...Loeb na jednotlivých soutěžích aspoň bojoval o vítězství třeba s Hurvajsem, Latvalou, svého času Marcusem nebo Solbergem. Kolik rally v roce není Ogi aspoň půl minuty napřed před zbytkem startovního pole a nehlídá jen náskok? Dobře, Polsko a Švédsko nepočítám, to jsou letiště, kde jsou rozdíly strašně zanedbatelné...ale jinde?
https://www.facebook.com/pg/martinplesnikphotographer
Mates
S2000
 
Příspěvky: 3986
Registrován: stř 27.08.2008 07:18
Bydliště: Branky u Valašského Meziříčí

PředchozíDalší

Zpět na Čeští jezdci

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků