Stránka 7 z 8

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekNapsal: čtv 08.12.2011 19:59
od PLuto
Protože jsou oba z Mladé Boleslavi. Tak co jiného, než Škoda?

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekNapsal: čtv 08.12.2011 20:05
od sloní kýta
Schade! :lol:

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekNapsal: čtv 19.07.2012 12:49
od Karbonyl

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekNapsal: stř 27.05.2015 18:28
od Karbonyl
Ve věku 86 let zemřel legendární SAABista a jeden z nejlepších rally jezdců 50. a 60. let Erik Carlsson. Čest jeho památce!

Obrázek

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekNapsal: sob 27.02.2016 12:12
od forde
Náhodou jsem narazil na poměrně detailní informace z historie Barum rally 1984. Pro nějakého historika by se mohlo hodit ---- XIV. Barum Rallye 1984

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekNapsal: sob 23.04.2016 09:52
od Karbonyl
Smutná zpráva z Maďarska - v sedmdesáti letech po nemoci zemřel Attila Ferjáncz.

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekNapsal: sob 11.02.2017 23:30
od Karbonyl
Harald Demuth, Jochi Kleint, Walter Röhrl a Stig Blomqvist si hrají :D

Obrázek

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekNapsal: čtv 04.05.2017 22:48
od Mirek Fric
Ve věku 79 let zemřel legendární Timo Mäkinen.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekNapsal: ned 11.11.2018 21:09
od PLuto
Měl bych dotaz na znalce historie. Proč Renault už pro sezónu 1986 opustil pro tovární tým úspěšné Renaulty 5 Turbo a posadil oba tovární jezdce do "absolutně" nekonkurenceschopných Renault 11 Turbo? Vždycky jsem si myslel, že se tak stalo až po sezóně 1986, kdy skončily vozy skupiny B, ale tato změna nastala ještě před tragickýma nehodama a Ragnotti s Oreillem jeli na Tour de Corse 1986 už s 11 Turbo.

Re: Okno do historie rally

Nový příspěvekNapsal: ned 11.11.2018 22:11
od Karbonyl
Viděl bych v tom hlavně marketing, první generace pětky, ze které pocházelo Turbo, se přestala vyrábět už v roce 84. Bylo tedy zbytečné propagovat model, který v té době byl už morálně zastaralý a v sériové produkci už druhým rokem nahrazený novou generací. Vzhledem k tomu, jak v té době byly daleko s vývojem zejména značky Lancia a Peugeot, si myslím, že se Renaultu už nechtělo pouštět do větších akcí v Gr. B a radši vsadil na skupinu A, podobně jako to udělal už na začátku osmdesátek třeba VW s Golfem GTI. Navíc se v té době začal soustředit hlavně na okruhy a 11 Turbo byla levná cesta, jak zůstat aspoň nějak v rally.