Smrt 2000ovek spočívá v násilném ukončení jejich dalšího vývoje. Auta normálně dožijou, zákaz se neplánuje, otázkou je, jak to bude do budoucna s 1.6T. R5 budou v úzké kastli, esi to bude stačit na S2000, to netuším. Ale osobně předpokládám, že tato kategorie bude výkonnostně někde mezi současnými S2000 a PV. Neatraktivity se moc nebojím, začátky skupiny A po odchodu béček byly taky těžké a jaké to nakonec byly roky
Otázka, esi mitsu nebo 208, asi bude na osobních preferencích. Buď si vybereš menší a lehčí auto s menším motorem, které jsou myslím třeba na šotoliny lepší, než velká a těžká raketa 2.0T. A mezi námi je otázka, jak dlouho budou klasické PV existovat - Lancer Evo 11 už nebude a o budoucnosti Imprezy STi se ještě nerozhodlo.