Stránka 15 z 20

Re: Nikdy nehomologované vozy

Nový příspěvekNapsal: pát 20.12.2013 13:54
od pelikan
Z historických zkušenností máš pravdu, ovšem účast v jakékoliv automobilové disciplíně je většinou součástí nějaké marketingové strategie a pokud bude chtít Mercedes více proniknout na segment menších "lidových" aut tak půjde bojovat s Fiestama, i20 a to jde právě v rally. Nikdy neříkej nikdy. Byl bych za to rád, ale na rovinu se mi to taky nezdá.

Re: Nikdy nehomologované vozy

Nový příspěvekNapsal: sob 21.12.2013 11:46
od Karbonyl
Obrázek

Re: Nikdy nehomologované vozy

Nový příspěvekNapsal: úte 21.01.2014 14:10
od Karbonyl
Jeden photoshop na téma New Stratos...

Obrázek

Re: Nikdy nehomologované vozy

Nový příspěvekNapsal: čtv 10.04.2014 13:41
od Karbonyl
Pár obrázků z Polska:

Fiat 500L Rally:
Obrázek
Obrázek

Další Dytkovina, tentokrát v kastli i20:
Obrázek
Obrázek

Re: Nikdy nehomologované vozy

Nový příspěvekNapsal: čtv 10.04.2014 13:49
od PLuto
Ten fiátek vypada jako zmenšené Mini :)

Re: Nikdy nehomologované vozy

Nový příspěvekNapsal: pát 25.04.2014 09:22
od Karbonyl
Švédský tým EKS Mattiase Ekströma chystá nasazení dvou Audi S1 do nového mistrovství světa v rallycrossu:

Obrázek

Re: Nikdy nehomologované vozy

Nový příspěvekNapsal: pát 25.04.2014 12:14
od liposh
...a jednu z těch Audin S1 týmu EKS by měl na některých závodech řídit Pontus Tidemand.

Re: Nikdy nehomologované vozy

Nový příspěvekNapsal: úte 04.11.2014 12:13
od Karbonyl
Prodrive postavil dvojici sedmičkových Golfů pro čínské mistrovství v rally. Pod kapotou je dvoulitrové TDI s 35mm restriktorem, zbytek komponent víceméně odpovídá technice používané ve WRC - převodovka Xtrac, brzdy AP Racing.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Nikdy nehomologované vozy

Nový příspěvekNapsal: ned 26.04.2015 09:44
od Mirek Fric
Víte, jak zní motor z formule Renault na šotolinové RZ? :)

https://www.facebook.com/TheSmokingTire ... =2&theater

Re: Nikdy nehomologované vozy

Nový příspěvekNapsal: pát 12.06.2015 14:59
od Karbonyl
M-Sport se vytasil s další ze svých nehomologovaných kreací. Tentokrát jde o Fiestu se základem v R5, která dostala zadní křídlo z WRC a pod kapotu zcela nový přeplňovaný dvoulitr Ecoboost. Auto má restriktor 34 mm a je výkonnější než WRC, údajně při polovičních nákladech na provoz. Fiesta R5 2000 je primárně určená zejména pro severoamerické a čínské mistrovství.

Obrázek